اخبار داغ

امام جمعه قاین:

آمریکا؛ جز زبان قدرت نمی‌فهمد/ برملاشدن ضعف آمریکا با آشکارشدن خسارات عین‌الاسد

آمریکا؛ جز زبان قدرت نمی‌فهمد/ برملاشدن ضعف آمریکا با آشکارشدن خسارات عین‌الاسد
حجت‌الاسلام رحمانی با بیان این‌که هر چقدر حقایق حمله ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد آشکارتر شود ذلت، خواری و ضعف آمریکا برملاتر می‌شود گفت: آمریکا فقط زبان قدرت و زور می‌فهمند و ادبیات استبکار جهانی همین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی رحمانی امام جمعه قاین در گفت‌وگو با خاورستان، با بیان این‌که آمریکا در دوران جنگ سرد یکی از ابرقدرت‌های دنیا بوده است، گفت: استکبار دنیا را بر دوقسم مستعمره آمریکا و اتحاد جماهیرشوروی تقسیم کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

وی افزود: بعد از جماهیر شوروری کدخدای تمام عیار کل کره زمین به زعم آمریکایی‌ها، آمریکا شده است که تکبر خاصی را در خودشان ایصاف می‌کردند.

,

امام جمعه قاین خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، آن ابهتی که آمریکایی‌ها داشتند تا حد زیادی فروریخت اما کسی جسارت حمله به آمریکا را نداشت.

,

حمله به عین‌الاسد ورود عملی ایران برای مقابله با آمریکا است

, حمله به عین‌الاسد ورود عملی ایران برای مقابله با آمریکا است, حمله به عین‌الاسد ورود عملی ایران برای مقابله با آمریکا است,

حجت‌الاسلام رحمانی بیان‌کرد: حمله به عین‌الاسد در واقع حامل این پیام بود که یک کشور با جهان‌بینی توحیدی پیدا شده است که با جسارت تمام 40 سال در برابر آمریکا از نظر اندیشه، ایستادگی کرده و الان در عمل وارد شده است.

,

وی یادآور شد: هم چنین چندبار امیران، سرداران سپاهی و ارتشی اعلام کردند ما آمادگی را داشتیم که آمریکا کوچکترین تحرکی از خود نشان دهد 400 پایگاه او را در منطقه مورد هدف قرار دهیم که این موجب ذلت، خواری و فلاکت آمریکا شد.

,

امام جمعه قاین بیان کرد: حمله به پایگاه عین الاسد دارای اهمیت بالایی است به طوری که آمریکا از خود کوچکترین واکنشی نشان نداد.

,

آمریکا با سکوت ضعف را پذیرفت

, آمریکا با سکوت ضعف را پذیرفت, آمریکا با سکوت ضعف را پذیرفت,

حجت‌الاسلام رحمانی با تصریح این‌که آمریکا با سکوتی که اختیار کرد، ضعف را پذیرفت، گفت: آمریکا فهمیده بود ایران خیلی ناراحت است و از موضع خود کوتاه نمی‌آید به طوری‌که "یکی از سناتورهای آمریکا در همان زمان به ترامپ گفت فکر نمی‌کنی سردار سلیمانی کشته از سردار سلیمانی زنده خطرناک‌تر باشد".

,

وی ضمن تاکید بر این‌که هر چقدر حقایق حمله ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد آشکارتر شود ذلت، خواری و ضعف آمریکا برملاتر می‌شود، گفت: در واقع سیاست استکبار جهانی این است که خسارت‌هایی که بر آن‌ها وارد می‌شود را مخفی می‌کنند.

,

امام جمعه قاین گفت: اگر آمریکا واکنشی نشان می‌داد دنیا می‌فهمید ضربه سختی بر آن‌ها وارد شده است؛ برخی از افرادی که از عین الاسد جان سالم به در بردند و توانستند حرف بزنند گفتند "آن شب منطقه عین الاسد مانند جهنم شده بود".

,

نمی‌توان راجع به قدرت نظامی مذاکره کرد

, نمی‌توان راجع به قدرت نظامی مذاکره کرد, نمی‌توان راجع به قدرت نظامی مذاکره کرد,

حجت‌الاسلام رحمانی، قدرت نظامی را برای یک ملت و دولت دارای اهمیت بالایی دانست و افزود: اصلا نمی‌توان راجع به قدرت نظامی مذاکره و معامله کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: روزهای اول پیروزی انقلاب منافقین می‌خواستند دولت را خلع سلاح کنند و به اهداف شوم خود برسند از این رو می‌گفتند "در جامعه توحیدی چیزی به نام ارتش نباید داشته باشیم؛ گرگ و میش در یک جامعه توحیدی سر یک چشمه آب می خورند؛ ما سربازی نباید داشته باشیم" از این رو سربازی را از دو سال به شش ماه کاهش دادند و خیلی از افراد باور کرده بودند نباید ارتش داشته باشیم.

,

امام جمعه قاین ادامه داد: در آن زمان مرحوم آیت‌الله یزدی در قم کلا‌س‌هایی را برگزار می‌کردند و با مبانی قرآنی داشتن ارتش را بیان و اثبات می‌کردند و از ارتش دفاع می‌کردند.

,

آن‌هایی که الان خفه هستند از قدرت نظامی ما پروا دارند

, آن‌هایی که الان خفه هستند از قدرت نظامی ما پروا دارند, آن‌هایی که الان خفه هستند از قدرت نظامی ما پروا دارند,

حجت‌الاسلام رحمانی ضمن تأکید بر این‌که چنان‌چه امروز ارتش نداشتیم ضعیف بودیم و متوجه می‌شدیم اسرائیل و آمریکا چه بلایی سر ما در می‌آورد، گفت: آن‌هایی که الان خفته هستند از ارتش، نیروهای سپاهی و نظامی پروا دارند؛ این‌ها به جز از زبان قدرت و زور چیز دیگری نمی‌فهمند و ادبیات استبکار جهانی همین است.

,

تسلیحات نظامی قابل مذاکره نیست

, تسلیحات نظامی قابل مذاکره نیست, تسلیحات نظامی قابل مذاکره نیست,

وی ضمن تاکید بر این‌که ارتش، تسلیحات نظامی موشکی و غیرموشکی قابل مذاکره نیست، تصریح کرد: اگر خدای نکرده این‌ها را سرمیز مذاکره ببرند، استکبار پرروتر خواهد شد چراکه آن‌ها حد ایستا ندارند و فردا با بهانه دیگری می‌خواهند قدرت‌جویی کنند.

,

امام جمعه قاین گفت: سخن من به نظامیان آیه شریف "وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم" است و باید در حد اعلا و برترین ساز و برگ نظامی را داشته باشید.

,

دولت، مذاکره درباره مسائل نظامی را به ذهن خود خطور ندهد

, دولت، مذاکره درباره مسائل نظامی را به ذهن خود خطور ندهد, دولت، مذاکره درباره مسائل نظامی را به ذهن خود خطور ندهد,

حجت‌الاسلام رحمانی ضمن تصریح این‌که دولت، مذاکره درباره مسائل نظامی را به ذهن خود نیز خطور ندهد، متذکر شد: این کار هم خطرناک است و هم پیامدهای بسیار بدی دارد.

,

وی با بیان این‌که جامعه و قرآن ذلت را نمی‌پذیرد، یادآور شد: به تعبیر امام حسین علیه‌السلام خدا، رسول و مومنین بوی ضعف و ذلت را نمی‌پذیرند و باید جامعه اسلامی مقتدر باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه