اخبار داغ

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

شهادت شهید سلیمانی باعث ایجاد اتحاد تاریخی میان اقوام و ادیان ایران شد

شهادت شهید سلیمانی باعث ایجاد اتحاد تاریخی میان اقوام و ادیان ایران شد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حادثه شهادت شهید سلیمانی باعث ایجاد یک اتحاد تاریخی میان اقوام و ادیان مختلف ایران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محسن رضایی شامگاه امروز در جمع اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان کردستان اظهار کرد: حادثه شهادت شهید سلیمانی باعث ایجاد یک اتحاد تاریخی میان اقوام و ادیان مختلف ایران شد.

وی افزود: امروز در شرایطی فراتر از حساس قرار گرفته‌ایم به گونه‌ای که نمی‌توان دیگر با شکل گذشته مدیریت و برنامه‌ریزی کرد و نیاز به تحول در کشور است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: طی دو سال گذشته شاهد هستیم که اتفاقاتی رخ داده که نشان از یک تحول در کشور را می‌دهد و باید به گونه‌ای عمل کرد که این اتفاقات ادامه‌دار باشد تا یک دهه سرنوشت‌ساز که در گام دوم انقلاب در آن قرار گرفته‌ایم را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

رضایی یادآور شد: یکی از مهمترین حوادث گام دوم انقلاب شهادت شهید سلیمانی بود و بعد از آن موشک‌باران عین‌الاسد بود و سپس تحریم‌های اقتصادی بود که امروز در بحران قرار گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: اگر در این دهه ما تکلیف آنان را تعیین نکنیم آنها ما را تعیین تکلیف خواهند کرد و از این رو باید بر اساس تحولاتی که می‌خواهیم شکل دهیم، برنامه‌ریزی‌های آینده را انجام دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: لازمه موفقیت در دهه سرنوشت مبارزه با مفسدین در حوزه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی است و یکی از راه‌های این کار انتقال اطلاعات انقلابی به نسل جدید است.

رضایی اظهار کرد: در دهه آینده دیگر نسل‌های اول و دوم انقلاب در کشور دیگر قدرت مدیریت نخواهند داشت و باید نسل سوم وارد کار شوند و این نیاز است که تجربیات گذشتگان را دریافت کنند.

وی افزود: چند تحول در حوزه فرهنگ و اقتصاد را باید شناسایی کنیم تا بتوان برنامه‌های کلان آینده را بر اساس آن تدوین کرد تا شاهد تحول در مدیریت آینده کشور باشیم.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه