اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های کردستان:

مسئولان کشوری از ظرفیت اساتید و نخبگان استان کردستان استفاده کنند

مسئولان کشوری از ظرفیت اساتید و نخبگان استان کردستان استفاده کنند
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های کردستان در دیدار رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اساتید بسیجی و نخبگان بر استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان استان کردستان در تصمیم گیری های کلان کشور تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، حجت الاسلام و المسلمین محرم بیابانی در مراسم دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اساتید بسیجی و نخبگان کردستان، اظهار داشت: مهمترین خصوصیت بارز سردار سلیمانی خلاقیت و ابتکار آن شهید معظم در راستای استفاده از تمام ظرفیت ها تحت راهبرد مقاومت در جنگ سخت است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,
وی با اشاره به مشکلات جامعه افزود: متاسفانه در حال حاضر از ظرفیت های کشور استفاده نمی شود.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های کردستان گفت: مهمترین طرفیت موجود فکر و اندیشه است که استفاده بهینه از ان نقش موثری در پیشرفت جامعه دارد.
,
 
,
حجت الاسلام بیابانی با اشاره به وضعیت آموزش عالی استان کردستان بیان داشت: در حال حاضر ۴۰ مرکز آموزش عالی با ۴۰ هزار دانشجو و یک هزار و ۱۰۰ هیئت علمی فعالیت دارد.
,
 
,
وی ادامه داد: استان کردستان دارای ویژگی های خاصی است که قومیت کرد و مذهب شافعی از مهمترین ظرفیت این استان محسوب می شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه اگر کمبودی در استان کردستان وجود دارد مردم آن را به حساب حاکمیت می گذارند، بر استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان استان کردستان در تصمیم گیری های کلان کشور تاکید کرد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های کردستان تصریح کرد: باید در سطح کلان برنامه ای تدوین شود که برای جلب مشارکت مردم و اعتماد انها به نظام از ظرفیت فکر و اندیشه نخبگان و اساتید دانشگاه های کردستان استفاده شود.
,
 
,
وی ادامه داد: متاسفانه عادت شده هر کجا در سطح کلان برای موضوعی کم می‌آوریم از مقام معظم رهبری هزینه می شود، در این راستا مجمع تشخیص مصلحت نظام باید یک الگو و مدل رفتاری بر اساس ظرفیت های موجود طراحی کند تا تمامی مسائل به طور شفاف برای مردم بیان شود.
,
 
,
حجت الاسلام بیابانی در پایان سخنان خود بر وحدت رویه جهت برنامه ریزی و شفاف سازی طراح ها در جامعه تاکید کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه