اخبار داغ

استاندار لرستان:

تکمیل دیواره ساحلی پلدختر نیازمند تخصیص اعتبار است

تکمیل دیواره ساحلی پلدختر نیازمند تخصیص اعتبار است
خادمی با اشاره به تخریب دیواره ساحلی پلدختر بر اثر سیلاب گفت: تکمیل دیواره ساحلی پلدختر نیازمند تخصیص اعتبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید موسی خادمی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: یکی از مطالبات و دغدغه های اصلی مردم پلدختر، ساماندهی عوارض آزاد راه خرم زال است، زمانی جاده تخریبی قدیم پلدختر- خرم آباد مسدود شود، برای رانندگان با پلاک پلدختر تردد رایگان می شود که این موضوع در حال پیگیری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی با اشاره به عملیات احداث دیواره ساحلی شهر پلدختر افزود: برای احداث دیواره ساحلی پلدختر با هزار و ۱۰۰ شمع، ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده اما برای ادامه این پروژه به طول ۱۳۰۰ متر تاکنون تخصیص اعتباری صورت نگرفته است.

,

استاندار لرستان تصریح کرد: این دیواره که بر اثر سیلاب تخریب شد اما با تلاش های صورت گرفته، پس از سیل فروردین ماه سال گذشته، عملیات اجرایی طی دو سال به طول دو هزار و ۵۰۰ متر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.

,

خادمی با بیان این که تکمیل ایستگاه پمپاژ دشت واشیان پلدختر، زمینه ۷۵۰ شغل را فراهم می کند گفت: علاوه بر ایجاد اشتغال، این ایستگاه در صورت تکمیل، هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین های دیم منطقه را به آبی تبدیل می کند.

,

وی بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه سال ۸۳ از محل اعتبارات استانی آغاز شده اما ساختمان این پروژه در حاشیه رودخانه کشکان بر اثر سیل تخریب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه