اخبار داغ

ائمه جمعه استان همدان در خطبه‌های نماز جمعه:

اتفاقات اخیر امریکا محصول تفکر لیبرال دموکراسی غربی است/مکتب سلیمانی، تنها راه ملت ایران در برابر امریکا

اتفاقات اخیر امریکا محصول تفکر لیبرال دموکراسی غربی است/مکتب سلیمانی، تنها راه ملت ایران در برابر امریکا
ائمه جمعه استان همدان با بیان اینکه قیام 19 دی، برگرفته از روحیه استکبارستیزی یک ملت بود، به تکیه بر راه مقابله با استکبار، حرکت در مسیر حاج قاسم سلیمانی که خود صاحب مکتب بود و راه مقاومت و ایستادگی در برابر امریکا را به ما نشان داد، تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، ائمه جمعه استان همدان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان های استان، با بیان اینکه قیام 19 دی، برگرفته از روحیه استکبارستیزی یک ملت بود، به تکیه بر راه مقابله با استکبار، حرکت در مسیر حاج قاسم سلیمانی که خود صاحب مکتب بود و راه مقاومت و ایستادگی در برابر امریکا را به ما نشان داد، تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

همدان

, همدان, همدان,

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر امریکا دست از سر دنیا بردارد دنیا نفس تازه ای خواهد کشید.

,

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان افزود: مسائلی که در انتخابات امریکا به وجود آمده و حمله ای که به کنگره صورت گرفته که چندین نفر کشته شدند و پایین آوردن پرچم امریکا در قلب خودش، نشان از افول آن است.

,

وی افزود: نیاز هست که ما درک عمیقی از لیبرال دموکراسی غرب داشته باشیم و ترامپ محصول همین لیبرال دموکراسی غربی است که امریکا را به سمت جنگ داخلی پیش می برد و کسانی که امریکا را آمال خود می دانند و به لیبرال دموکراسی غرب چشم دوخته اند باید نتیجه را ببینند .

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: امریکا به بهانه دموکراسی سالیان سال است که هزاران نفر را در افغانستان می کشد و در سال 2000 به عراق به بهانه دموکراسی حمله کرده و چندین هزار از مردم عراق کشته شدند .

,

خطیب جمعه همدان تاکید کرد: امریکا به بهانه صدور دموکراسی خاورمیانه را به فساد و بی ثبات کشانده است.

,

وی افزود: تمدن غربی را باید مطالعه کنیم و اجازه سلطه شبکه های اجتماعی را ندهیم و به روایت گری ها توجه نکنیم چرا که حالا در اختلالات امریکا سانسور می کنند و رفتار دوگانه ای دارند.

,

نهاوند

, نهاوند, نهاوند,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمنی دنیای استکبار با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست و آنها با اصل انقلاب مشکل دارند.

,

وی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده کشور همواره در پی ضربه زدن به کشور هستند یا تحریم کردند یا جنگ به راه انداخته اند و یا با فتنه ها و توطئه ها و تشکیل داعش در پی نابودی انقلاب اسلامی بودند ولی با استقامت و مقاومت مردم همواره دشمنان ناامید شدند.

,

مغیثی با اشاره به سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۱۹ دی گفت: این حرکت که من خودم هم در آن روز در قم بودم نقطه عطفی در تاریخ مبارزات انقلاب شد و بعد از به شهادت رسیدن تعدادی در این روز در چهلم شهدا در شهرهای دیگر مبارزات شدت گرفت و سرانجام به سقوط رژیم ستم شاهی منجر شد.

,

وی اظهار داشت: امروز دشمنان از هر راهی درصدد هستند تا نقشه های خود را در کشور اجرا کنند و می‌خواهند قدرت بازدارندگی ما را از بین ببرند بنابراین باید هوشیار باشیم.

,

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به حوادث اخیر در آمریکا گفت: این حوادث نمونه ای از دموکراسی در کشورهای غربی بود و ادعای دروغ دفاع از حقوق بشر آنها را بیشتر نمایان کرد و آنها را در دنیا رسوا کرد.

,

مغیثی اظهار داشت: علی رغم همه مشکلات کشور پیشرفت های زیادی داشته است که به این دلیل ما را تحریم می کنند در صورتی که همه باید بدانند اگر ما قدرت دفاعی و علمی نداشته باشیم دشمنان ما را راحت نمی گذارند.

,

وی در ادامه به نقشه های دشمنان و عوامل آنها مانند فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: فتنه ۸۸ از هنرنمایی های جبهه اصلاحات بود و کشور را دچار مشکل دارد.

,

امام جمعه نهاوند افزود: نماینده فعلی نهاوند اصلاح طلب نیست و حتی اقای سنایی نماینده اسبق هم اصلاح طلب نبود و در همین تریبون بر ضد فتنه گران موضع گرفت و من حرف هایی که می‌گویند نماینده اصلاح طلب است را قبول ندارم.

,

وی افزود: جریان اصلاحات مرده است ولی این جریان افراد وقیحی دارد مانند امجد که از فتنه گر و جاسوسی مثل زم حمایت می کند و برخی از عوامل خاموش آنها برخی مواقع ابراز وجود می کنند.

,

مغیثی گفت: حوادث اخیر آبروی آمریکا را برد و کسی برای انها ارزشی قایل نیست امیدوارم غرب گراها داخلی و کسانی که قبل آمال آنها آمریکا است هم به این نتیجه برسند.

,

تویسرکان

, تویسرکان, تویسرکان,

خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه قیام 19 دی، برگرفته از روحیه استکبارستیزی یک ملت بود، گفت: امروز نیز تنها راه مقابله با استکبار، حرکت در مسیر حاج قاسم سلیمانی است که خود صاحب مکتب بود و راه مقاومت و ایستادگی در برابر امریکا را به ما نشان داد.

,

حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه نوزدهم دی ماه در مصلی امام خمینی تویسرکان با اشاره به منویات رهبر انقلاب درخصوص یوم الله نوزدهم دی ماه، گفت: رهبر انقلاب این روز را روز بزرگ و اوج ایران اسلامی می دانند که باید زنده نگه داشته شود، چرا که یکی از روزهای خدا و نمادی برای نشان دادن اوج بصیرت و مایه افتخار ملت ما است.

,

وی با بیان اینکه قیام 19 دی ماه برگرفته از روحیه استکبارستیزی یک ملت بود، اظهار کرد: قیام 19 دی ماه قم، سرآغاز قیام های دیگر ملت ایران، در جای جای کشور در برابر رژیم طاغوتی پهلوی و وابسته به استکبار شد، قیامی که خشم و اعتراض ملت را نسبت به جنایات امریکا نشان داد و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

,

خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه به رو به افول بودن امریکا اشاره کرد و افزود: اوضاع آشفته این روزهای کاخ سفید نشان دهنده روز شرم امریکا است و البته باید گفت که روزهای شرم امریکا، روزهایی است که به ملت های بی پناه حمله کرده و آنان را بی گناه قتل و عام می کند.

,

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: روزهای شرم امریکا روز پرورش تروریست های تکفیری است و آن روزی محسوب می شود که حقیرانه و دزدانه سردار دل ها را به شهادت رساندند.

,

وی همچنین با ابراز تأسف از گفتار و رفتار برخی لیبرال ها و غربگرایانی که از تهدید و تحریم امریکا به وحشت افتاده اند، عنوان کرد: اینان بدانند که زبان ملت ما زبان حاج قاسم سلیمانی هاست که هرگز در برابر جبهه کفر عقب نشینی نمی کنند و مقتدارانه با حرف های شیوای خود این ایستادگی را به رخ جهان نشان دادند تا جایی که بارها آن شهید وارسته گفت که "ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم."

,

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه این روزها مشاهده می کنیم که نابودی امریکا در راه است، افزود: امریکا خوب می داند که روز جنگ با ایرانیان، روز نابودی آنان است، چنامچه شهید سلیمانی می گفت؛ "شما می دانید جنگ با ما یعنی نابودی امریکا".

,

حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: بنابراین تنها راه مقابله با استکبار حرکت در مسیر حاج قاسم سلیمانی است که خود صاحب مکتب بود و راه مقاومت و ایستادگی در برابر امریکا را به ما نشان داد.

,

کبودراهنگ

, کبودراهنگ, کبودراهنگ,

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه امروز با اشاره به شخصیت والای حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه اظهارکرد: حضرت زهرا (س) اسوه و الگوی ولایتمداری و ایثار در جهان اسلام است.

,

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نماز جمعه بعد از حدود چهار ماه در این شهرستان افزود: همچنان رعایت نکات بهداشتی ازملزومات زندگی ما خواهد بود و تاکید مقام معظم رهبری بر این موضوع نشان از اهمیت موضوع دارد.

,

باقری پیرو بیانات امروز مقام معظم رهبری و عدم اعتماد به واکسن آمریکایی گفت:به خاطر کرونا بیش از 4000 نفر در آمریکا فوت کرده اند و ما به هیچ وجه به واکسن های آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی اعتمادی نداریم چرا که بیشترین آمار فوتی متعلق به این کشور هاست.

,

امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به قیام 19 دی مردم قم گفت: قیام غرور آفرین مردم قم نشان از حرکت مردمی این انقلاب است و همین مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و سهم خواهی برخی ها از انقلاب زیاده خواهی آن هاست.

,

وی با اشاره به برخی جریان های داخلی و خارجی در خصوص مذاکرات و اتکا به آمریکا بیان کرد : گاوهای شیرده در برخی کشورهای حوزه خلیج فارس با اتکا به آمریکا و پشت کردن به ارزش ها اسلام را از پشت خنجر زدند و برخی جریان ها نیز در داخل کشور هنوز از عهدشکنی های بت بزرگ عبرت نگرفته اند، بت بزرگ در حال نابودی است.

,

نقی باقری در انتها با اشاره رزمایش نظامی پهبادی و اقتدار نیروهای نظامی ایران در جهان خاطر نشان کرد:عزت و آبروی ملت ما در حوزه نظامی قابل معامله نیست و دنیا بداند فرزندان غیور این مملکت پاسخ هرگونه تجاوز و ورود به حریم این نظام را قاطع و جبران ناپذیر خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه