اخبار داغ

رئیس قوه قضاییه در شهرستان پاوه:

دنبال آمرین و عاملین شهادت شهید سلیمانی هستیم/ تشکر آیت الله رئیسی از دستگاه قضایی عراق

دنبال آمرین و عاملین شهادت شهید سلیمانی هستیم/ تشکر آیت الله رئیسی از دستگاه قضایی عراق
رییس دستگاه قضا گفت: دنبال آمرین و عاملین شهادت شهید سلیمانی هستیم و روز گذشته در خبر خواندم که به حمدالله با پیگیری هایی که به عمل آمده دستگاه قضایی کشور عراق حکم دستگیری و بازداشت ترامپ را صادر کرده است که از همین جا از دستگاه قضایی عراق تشکر می کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز جمعه در دیدار با مردم پاوه اظهار داشت: پاوه در طول دوران دفاع مقدس به عنوان یک نماد برای مقاومت و ایستادگی، ایثار و گذشت شناخته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز،,

رئیس قوه قضاییه افزود: در این شهرستان ۶۰۰ شهید تقدیم انقلاب شده است که باید همواره نسبت به معرفی شهدا و پیام آنها مروری داشته باشیم تا نسل امروز بدانند شهدای ما در این منطقه سختی‌های فراوانی را تحمل کردند.

,

وی خاطر نشان کرد: بنابر آیات قرآن شهدا نشان بزرگی از صدق دارند و خون آنها برای ملت ما همیشه زنده است.

,

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: پیام خطیب جمعه برای جمیع مومنین و مومنات پیام تقواست و شهدا همه تقوای خود را پیشه کردند و در معیت اهل صدق قرار گرفتند.

,

وی بیان داشت: جلوه مهم صدق، خداوند متعال و سول گرامی او حضرت محمد(ص) است و به ما هم سفارش شده که باید با خدا و رسول خدا و کسانی که جلوه صدق بودند، باشیم.

,

وی اظهار داشت: با شهدا بودن با سخن نمی شود بلکه باید با راه، پیام و هدف آنها همراه باشیم و حیات شهدا در این است که بدانیم آنها به وجه الله نظر کردند و همین نگاه رمز بقای آنها شد.

,

شهدا در میدان نبرد اهل مجاهدت بودند

, شهدا در میدان نبرد اهل مجاهدت بودند, شهدا در میدان نبرد اهل مجاهدت بودند,

آیت الله رئیسی گفت: شهدا در میدان نبرد اهل مجاهدت بودند و کسانی که می خواهند همراه آنها باشند باید اهل مجاهدت و ایستادگی باشند.

,

وی ادامه داد: خداوند به برکت جانفشانی شهدا بر ما تفضل کرد و در جنگ نظامی دشمنان را شکست دادیم و همچنین در فتنه هایی که دست نشانده های آمریکا و اسرائیل با حمایت سعودی ها به وجود آوردند توانستیم پیروز میدان باشیم.

,

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: وقتی دشمن در جنگ نظامی شکست خورد جنگ اقتصادی تمام عیاری را علیه کشور ما آغاز کردند که تنها راه پیروزی در این جنگ مقاومت و ایستادگی است.

,

وی گفت: در قضیه کرونا نیز در ابتدا با مسائل و مشکلاتی از جمله کمبود ماسک، کیت آزمایشگاهی و واکسن مواجه بودیم که در همه این موارد نه تنها به مرحله تولید بلکه به مرحله صادرات نیز رسیدیم.

,

آیت الله رئیسی اظهار داشت: واکسنی که ناباورانه جلوی چشم همه تولید شد و به مرحله آزمایشات نهایی رسیده است نشان می‌دهد که توسط جوانان وطن، شعار "ما می توانیم" به مرحله اجرا درآمده است.

,

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی نسبت به داشته های ما بسیار گسترده است، گفت: آنچه که باعث ایستادگی مردم پاوه در مقابل دشمنان شد همان داشته‌های فرهنگی و اعتقاد به ارزش‌های الهی بود.

,

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: امروز مقاومت و ایستادگی یک فرهنگ غنی است، داشته های فرهنگی این ملت مورد تهدید است و باید علما، تریبون داران، ائمه جمعه و فرهیختگان و صاحب نظران مثل دیده‌بان تیزبین رصد کنند و هجوم فرهنگی دشمن را ببینند و مقاومت و ایستادگی در مقابل این فرهنگ غربی که می‌خواهد خود را در فرهنگ های درون ملت‌ها عرضه کنند، داشته باشند.

,

وی اذعان داشت: پایبندی به مبانی دینی و ارزشهای الهی و خون و راه شهدا می تواند عرصه مهم فرهنگی باشد و همین خصوصیات در شهید سلیمانی سبب شد که رهبر معظم انقلاب ایشان را به عنوان یک مکتب معرفی کند.

,

تشییع پیکر شهید سلیمانی یک رفراندوم در مقابل دشمنان به وجود آورد

, تشییع پیکر شهید سلیمانی یک رفراندوم در مقابل دشمنان به وجود آورد, تشییع پیکر شهید سلیمانی یک رفراندوم در مقابل دشمنان به وجود آورد,

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: در این هجوم نیز یقین داریم با حضور مردم و بصیرت چهره‌های فرهنگی در جامعه، دشمن شکست خواهد خورد و یکی از جلوه های شکست دشمن همین تشییع پیکر شهید سلیمانی بود که یک رفراندوم در مقابل دشمنان به وجود آورد.

,

وی افزود: شهید سلیمانی در دفاع شیعه، سنی، ایزدی، سوری، فلسطینی و لبنانی برایش فرق نداشت بلکه از هر کسی که مورد ستم قرار گرفته بود حمایت می کرد.

,

آیت الله رئیسی بیان داشت: اقداماتی که سردار سلیمانی در مناطق مختلف انجام داد نماد دفاع از مظلومان و مستضعفان است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب خواستند همیشه این نماد ماندگار بماند.

,

وی امنیتی را که امروز در کشور به خصوص در مناطق غربی و شهرهای کرمانشاه و پاوه وجود دارد را مرهون خون شهدا دانست و گفت: وحدت و انسجام ملی بسیار مهم است و دشمن امروز به دنبال این است که این وحدت را از بین ببرد.

,

وی گفت: در جنگ اقتصادی تمام تلاشمان باید این باشد که با تولید، نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم.

,

این مسئول اظهار داشت: مشکل کوله بری و اشتغال از دغدغه های ما است و امروز در جلسه ای که با فرمانده سپاه استان، استاندار و رئیس دادگستری داشتیم مقرر شد در یک مدت کوتاه، حداکثر یک ماه، همفکری کنند و راهکاری پیدا کنند تا واردات و صادرات قانونمند شود و همه مردم با چارچوب ها آشنا شده و مقررات را رعایت کنند و این قابل انجام است و فقط یک اراده نیاز دارد.

,

وی در خصوص حق آبه به شهرستان پاوه خاطر نشان کرد: این کار امکان پذیر است و مشکل باید در وزارت نیرو دنبال شود و از وزارت نیرو درخواست داریم این کار را با سرعت انجام دهند وقتی استاندار تشخیص دهد که این کار امکان پذیر است باید انجام شود و عدالت در مورد حق آبه مطرح شود.

,

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نسبت به ارتکاب هر جرمی که موجب مختل شدن امنیت مردم شود حساس هستم، گفت: هیچ‌گونه شرارت و ناامنی را نمی‌پذیریم.

,

وی افزود: هر میزان که پایبندی به ارزش ها بیشتر باشد به همان میزان کاهش جرم را شاهد خواهیم بود و امیدواریم با پیگیری همکاران در دادگستری، نیروهای مسلح، بسیج، سپاه و نیروی انتظامی امنیت روز به روز افزون شود.

,

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی، گفت: موضوع معیشت و بیماری کرونا امروز در کشور دو موضوع اساسی است که باید مسئولین تمام توجهشان بر آن موضوع معطوف باشد.

,

دنبال آمرین و عاملین شهادت شهید سلیمانی هستیم

, دنبال آمرین و عاملین شهادت شهید سلیمانی هستیم, دنبال آمرین و عاملین شهادت شهید سلیمانی هستیم,

وی همچنین گفت: به عنوان دستگاه قضا اعلام کردیم که دنبال آمرین و عاملین شهادت شهید سلیمانی هستیم و روز گذشته در خبر خواندم که به حمدالله با پیگیری هایی که به عمل آمده دستگاه قضایی کشور عراق حکم دستگیری و بازداشت ترامپ را صادر کرده است که از همین جا از دستگاه قضایی عراق و رئیس دادگاه عالی عراق و همکاران ایشان تقدیر و تشکر می کنم.

,

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: امیدواریم که این حکم اجرا شود و ما اجرای این حکم را بعید نمی‌دانیم و خون شهید سلیمانی و شهدای گرانقدر کمک خواهد کرد تا عاملین این ترور و بسیاری از کشتارها در عالم، یعنی رئیس جمهور آمریکا پای میز محاکمه بیاید و عدالت در مورد او اجرایی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه