اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

آمار کرونا در کشورهای اروپایی نشانه ناتوانی آنها در ساخت واکسن کرونا است/ ایران نمونه آزمایشگاهی کشورهای خارجی نمی‌شود

آمار کرونا در کشورهای اروپایی نشانه ناتوانی آنها در ساخت واکسن کرونا است/ ایران نمونه آزمایشگاهی کشورهای خارجی نمی‌شود
صدیق جدیدالاسلامی گفت: کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس اگر قدرت تولید واکسن کرونا را داشتند آمار مرگ و میرشان قطعا بالاترین آمار و ارقام را در بین کشور های جهان به خود اختصاص نمی داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیق جدید الاسلامی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: طی 40 سال گذشته ایران اسلامی با وجود داشتن رهبری فرزانه و حکیم پای تمام مشکلات و دسیسه های دشمن ایستاد و هر آنچه نقشه ی دشمن برای از بین بردن این کشور را با راهبردها و راهکارهای حکیمانه خود نقش بر آب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی افزود: با توجه به فرمایشات گرانقدر ایشان ایران هرگز از آمریکا و انگلیس و سایر کشورهای اروپایی واکسن کرونا را وارد نخواهد کرد زیرا این کشورها اگر قدرت تولید این واکسن را داشتند آمار مرگ و میرشان قطعا بالاترین آمار و ارقام را در بین کشورهای جهان به خود اختصاص نمی داد.

,

دکتر جدیدالاسلامی عنوان داشت: کشور ایران خود دارای دانشمندان زیادی در این حوزه است و قطعا با داشتن چنین فرزندانی از این آب و خاک هرگز اجازه ورود واکسن کشورهای دیگر را نخواهند داد و ایران خود در عرصه تولید واکسن کرونا جزو برترینها است.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: در هر حال این روزها اخبار خوشحال کننده ای از پیشرفتها در تولید واکسن کووید-19 در داخل ایران به گوش می رسد و بی تردید به ثمر نشستن تلاش دانشمندان داخلی و به دنبال آن تقویت دسترسی جامعه ایرانی به واکسن پاندمی قرن، بسیار امیدبخش تر است.

,

وی عنوان داشت: انتشار وسیع تصاویر نمایشی از واکسن های تولید شده در کشور های خارجی خود گویای ناتوان عمل کردن آنها در ساخت این واکسن است.

,

وی گفت: ایران با وجود داشتن چهره های مطرح در این حوزه هرگز اجازه نخواهد داد که از مردمان این ملت به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده شود.

,

جدید الاسلام گفت: دشمنان این مرزو بوم بدانند که تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی و مجاهدانه محققان ایرانی در تولید واکسن کرونا، بار دیگر قدرت این کشور را به رخ جهانیان خواهد کشید و بار دیگر ثابت خواهند کرد که آمریکا و همدستانش هرگز مورد اعتماد ایران و مردمانش نخواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه