اخبار داغ

عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

سازمان بهداشت جهانی در سیطره و نفوذ آمریکایی ها و غرب است

سازمان بهداشت جهانی در سیطره و نفوذ آمریکایی ها و غرب است
احمد آریایی نژاد گفت: سازمان بهداشت جهانی در سیطره و نفوذ آمریکایی ها و غرب است و اقدامات این نهاد همواره در راستای سیاست های این کشورهای است و در تصمیمات آن دخالت مستقیم دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، احمد آریایی نژاد،  عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به تولید واکسن کرونا در کشور اظهار کرد: اگر یک ایرانی در خارج از کشور موفقیتی کسب کند آن را برجسته می کنیم اما اگر در داخل کشور موفقیت کسب شود ابهام انگیز و زیر سوال برده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی برخی اظهار نظرها درباره موفقیت ایرانیان در زمینه های مختلف از جمله پزشکی را غرض ورزی دانست افزود: دانشمندان ایرانی در زمینه های مختلف دستاوردهای خوبی داشته‌اند امروز نیز موفق به تولید واکسن کرونا شده اند که مورد تایید مراجع بین المللی است.

,

آریایی نژاد با اشاره به سخنان رهبری درباره واکسن آمریکایی و انگلیسی تاکید کرد:ثمره اعتماد به غرب در قضیه برجام به خوبی دیده شد که برخی نخوانده ام را امضا کردند.

,

وی افزود: اظهار نظر درباره یک موضوع نیاز به تخصص دارد و نباید هر حرفی را بدون کارشناسی زد و موضوعات مطرح شده درباره واکسن ایرانی هم همینگونه است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان دوره نهم مجلس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکایی ها در تولید واکسن موفق بودند جلوی مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور خود را می گرفتند و کووید ۱۹ را در کشور خود کنترل می کردند.

,
,

وی با بیان اینکه سازمان بهداشت جهانی در سیطره و نفوذ آمریکایی ها و غرب است، تصریح کرد: اقدامات این نهاد همواره در راستای سیاست های کشورهای غربی است و آمریکایی ها در تصمیمات آن دخالت مستقیم دارند.

,

آریایی نژاد با اشاره به قضیه ورود خون های آلوده به ایدز به ایران تاکید کرد: چرا سازمان جهانی به این قضیه هیچگاه ورود پیدا نکرد و صحبتی درباره آن نمی شود.

,

وی تاکید کرد: در تاریخ آزمایشات بر روی برخی جوامع و ایجاد بیماری بر روی یک قوم خاص توسط جوامع غربی وجود دارد که نشان از عدم اعتماد بر آنان را دارد.

,

وی بیان کرد: دشمنان از پیشرفت ایران اسلامی همواره هراس داشته و به دنبال تخریب دستاوردهای ایران هستند و در قضیه واکسن هم دقیقا همینگونه است.

,

آریایی نژاد با بیان اینکه ما چوب خوشبینی به کشورهای غربی را کم نخورده ایم تصریح کرد: باید به توان داخلی توجه ویژه ای داشت و هرگاه ما به درون کشور تکیه کردیم موفقیت های زیادی کسب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه