اخبار داغ

مدیرکل محیط زیست البرز مطرح کرد؛

وضعیت اضطراری آلودگی هوا در 6 شهرستان البرز/ برگه معاینه فنی؛ شرط تردد خودروها در استان

وضعیت اضطراری آلودگی هوا در 6 شهرستان البرز/ برگه معاینه فنی؛ شرط تردد خودروها در استان
فردین حکیمی گفت: خودداری از فعالیت های منجربه افزایش آلودگی هوا مهم ترین توصیه ای است که می توانیم به شهروندان داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر کل محیط زیست البرز امروز شنبه با اشاره به اینکه وضعیت کیفی هوا در تمام شهرستان های استان به جز طالقان برای تمام گروه ها ناسالم و در وضعیت اضطرار قرار دارد، گفت: بر اساس تحلیل ۹ ایستگاه سنجش آلودگی هوا در استان، شاخص بر خط کیفیت هوا در این مناطق قرمز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
فردین حکیمی شاخص ها را بر اساس داده های ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در فردیس 176، ساوجیلاغ 156، کرج 154و نظرآباد 153 است، افزود: خودداری از فعالیت های منجر به افزایش آلودگی هوا مهم ترین توصیه ای است که می توانیم به شهروندان داشته باشیم.
,
 
,
وی مشارکت مردم را در راستای کاهش آلاینده ها حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: کاهش فعالیت های بدنی بیماران قلبی و ریوی و مبتلا به آسم، خودداری از خروج غیر ضروری از منزل و رعایت الگوی مصرف سوخت و جلوگیری از افزایش بی رویه درجه حرارت در فضاهای مسکونی، تجاری و اداری از جمله این اقدامات است.
,
 
,
حکیمی در خاتمه تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک پلیس راهور باید از ترد تمام وسائل نقلیه که فاقد برگه معاینه فنی هستند خودداری و آنها را اعمال قانون کند، همچنین شهرداری ها از انجام تمام فعالیت های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می شود؛ مانند ساخت و سازهای شهری و پروژه های عمرانی جلوگیری کنند.
,

 

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه