اخبار داغ

با بررسی تاریخ تاریک مراودات حوزه سلامت با آمریکا و فرانسه عنوان شد؛

واکسن ایرانی کرونا حباب قدرت انحصار آمریکا در زمینه دارو را ترکاند

واکسن ایرانی کرونا حباب قدرت انحصار آمریکا در زمینه دارو را ترکاند
با شکست جریان دوگانگی «خرید» و «ساخت» واکسن کرونا که توسط شبه رسانه‌ها به راه افتاده بود، اکنون تست انسانی واکسن کرونای ایران و از طرفی تظاهرات مردم آمریکا علیه توزیع واکسن شرکت فایزر، حباب قدرت انحصاری آمریکا در زمینه پزشکی و دارو را ترکاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آمریکا پس از تولید واکسن مشکوک کرونا توسط شرکت فایزر به خیال خود در انتظار برقراری روابط از طرف ایران بود و بسیاری از شبکه‌های فارسی زبان خودباخته از همان ابتدای زمزمه‌های تولید واکسن در آمریکا مردم ایران را مستعسل و ناچار به استفاده از این واکسن‌ها نشان می‌دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

چندی بعد با انتشار هشتگ نا معلوم‌الحال «واکسن بخرید» و از آن طرف حمایت شبکه‌های معاند فارسی زبان، سعی داشتند تنش تازه‌ای در بین مردم ایران ایجاد کنند، از همین رو با انتشار خبر تولید واکسن کرونا به دست دانشمندان توانمند ایرانی، تمام معادلات تلویزیون‌های ضد انقلاب و آمریکایی برهم خورد.

,

اکنون دولت آمریکا روز به روز با تظاهرات مردم از راهپیمایی علیه واکسیناسیون مردم آمریکا توسط واکسن آلوده فایزر تا هجوم مردم آمریکا به کنگره ایالات متحده، مسیر افول را پیش‌گرفته است.

,

, ,

موافقان توافق برای خرید واکسن کرونا، زمان تلف شدن بیماران پروانه‌ای کجا بودند

, موافقان توافق برای خرید واکسن کرونا، زمان تلف شدن بیماران پروانه‌ای کجا بودند, موافقان توافق برای خرید واکسن کرونا، زمان تلف شدن بیماران پروانه‌ای کجا بودند,

در زمانی که تعداد تلفات کودکان مبتلا به بیماری «ای بی» یا همان پروانه‌ای در ایران رو به افزایش بود و به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا، این کودکان از تهیه پانسمان مخصوص بیماری‌شان محروم بودند؛ هیچ کمپین و تیتر روزنامه‌ای از خرید پانسمان «ای بی» از آمریکا و منع واردات آن به دلیل تحریم‌ها دم نزد.

,

پس از واکسیناسیون همگانی در کشور‌هایی همچون آمریکا، فرانسه و انگلیس آمار مبتلایان و فوتی‌هایشان سر به فلک گذاشته است و علی‌رغم نتیجه ضعیف واکسن کرونای فایزر در این مدت متأسفانه هنوز هم برخی افراد و رسانه‌های معاند سنگ عدم بهره‌مندی مردم ایران از واکسن خارجی را بر سینه می‌زنند.

,

, ,

حافظه تاریخی مراودات در حوزه سلامت با انگلیس، فرانسه و آمریکا به‌قدری تاریک است که نمی‌تواند عرضه واکسن کرونای خارجی توسط آمریکا به ایران را از سر دلسوزی آمریکا دانست.

,

H.I.V، تاریخ تاریک مراودات در حوزه سلامت با فرانسه

, H.I.V، تاریخ تاریک مراودات در حوزه سلامت با فرانسه, H.I.V، تاریخ تاریک مراودات در حوزه سلامت با فرانسه,

صادرات خون آلوده به ویروس ایدز توسط فرانسه به ایران حربه‌ای بود که سالیان دراز در سکوت مجامع علمی و قضایی علیه مسلمانان به کار گرفته شده بود و چه‌بسا که  از زوایای پنهان انتشار واکسن کرونای شرکت فایزر در کشور‌های مستعمره آمریکا و انگلیس در آینده‌ای نزدیک پرده‌برداری شود.

,

, ,

دوگانگی «خرید» و «ساخت»، جنگ‌افزار دشمن برای بی‌اعتمادسازی مردم

, دوگانگی «خرید» و «ساخت»، جنگ‌افزار دشمن برای بی‌اعتمادسازی مردم, دوگانگی «خرید» و «ساخت»، جنگ‌افزار دشمن برای بی‌اعتمادسازی مردم,

جبرائیل موفق، سرپرست معاونت دارو و غذا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در بازه زمانی که کشور ایران مورد اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها به‌خصوص درزمینه دارو از سوی دولت مستکبر آمریکا قرارگرفته است، دانشمندان در حال انجام تست انسانی واکسن کرونای ایرانی هستند.

,

وی افزود: خوشبختانه پیدایش دوگانگی «خرید» و «ساخت» از سوی رسانه‌های معاند فارسی زبان کشور‌های غربی، نشان داد که مسئله اصلی دشمنان ایران برخلاف ادعاهایشان جان مردم جمهوری اسلامی نبوده و فقط و فقط به دنبال رسیدن به اهداف خویش از طریق تحقق بی‌اعتمادی نسبت به واکسن کرونای ایرانی پس از ظهور چشمگیر و غرورآفرین دانشمندان ایرانی در عرصه پزشکی در ایران هستند.

,

, ,

سرپرست معاونت دارو و غذا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: چگونه می‌توان باوجود اعتراضات مردم آمریکا با محور مخالفت علیه واکسیناسیون قبل از ساخت واکسن کرونای آمریکایی به واکسن کرونای خارجی که توسط دشمن جمهوری اسلامی ساخته‌شده است اعتماد کرد.

,

افزایش سه برابری مبتلایان به کرونا در آمریکا پس از توزیع واکسن مشکوک شرکت فایزر

, افزایش سه برابری مبتلایان به کرونا در آمریکا پس از توزیع واکسن مشکوک شرکت فایزر, افزایش سه برابری مبتلایان به کرونا در آمریکا پس از توزیع واکسن مشکوک شرکت فایزر,

وی افزود: در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن با صرف‌نظر از اهداف خصمانه‌ تحریم‌های آمریکا علیه ایران در چند سال گذشته به‌خصوص درزمینه سلامت و دارو، اگر نگاهی به افزایش سه برابری آمار مبتلایان و فوتی‌های کشور‌های انگلیس و آمریکا بی‌اندازیم، متوجه عملکرد ضعیف واکسن شرکت فایزر آمریکایی می‌شویم.

,

موفق تصریح کرد: کشور‌های دیگری به‌جز آمریکا و فرانسه در دنیا واکسن‌های ایمن کرونا را تولید کرده‌اند، لذا می‌توان گفت دلیل این‌همه پافشاری مخالفان جمهوری اسلامی در رابطه با واکسیناسیون مردم ایران توسط واکسن کرونای آمریکایی جزئی از پیاده‌سازی برنامه‌های نسل‌کشی و جنگ بیولوژیک آمریکا است.

,

, ,

واکسن کرونای ایرانی، حباب توخالی قدرت انحصار آمریکا در زمینه دارو ترکاند

, واکسن کرونای ایرانی، حباب توخالی قدرت انحصار آمریکا در زمینه دارو ترکاند, واکسن کرونای ایرانی، حباب توخالی قدرت انحصار آمریکا در زمینه دارو ترکاند,

وی افزود: تکیه‌بر توان داخلی و افزایش روزافزون درصد جمعیت معتمدان به واکسن کرونای ایرانی نشان‌دهنده افول آمریکا و ترکیدن حباب توخالی قدرت انحصاری آمریکا درزمینه‌ سلامت و دارو است.

,

سرپرست معاونت دارو و غذا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: منبع خرید واکسن کرونا در راستای بهبود مبتلایان و سلامت مردم ایران در برابر واکسن کرونا است و به همین دلیل علاوه بر تولید انبوه واکسن کرونای ایرانی چندین منبع واکسن کرونای تأییدشده در دنیا وجود دارد که قطعاً سران کشور در پی راستی آزمایی و بررسی جوانب این واکسن‌ها هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه