اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

ما باید توجهمان بر تولید واکسن داخلی باشد/ غربی‌ها در مسئله واکسن کرونا قابل اعتماد نیستند

ما باید توجهمان بر تولید واکسن داخلی باشد/ غربی‌ها در مسئله واکسن کرونا قابل اعتماد نیستند
شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما باید توجهمان بر تولید واکسن داخلی باشد، گفت: غربی‌ها در مسئله واکسن کرونا قابل اعتماد نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه منویات رهبر معظم انقلاب در تمام موارد و همچنین خرید واکسن کرونا، فصل الخطاب همه مسئولان کشور باید باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب روز گذشته در خصوص ممنوعیت ورود واکسن کرونا را از کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه اعلام کردند که برای همه مسئولان فصل الخطاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اضافه کرد: هیچ کسی جنایت‌های فرانسوی‌ها را در خصوص آلوده شدن تعداد زیادی از هموطنانمان دچار بیماری ایدز شدند را فراموش نمی‌کند که در آن زمان مشکلات بسیاری برای کشور به وجود آمد.

,

شهریاری اذعان کرد: الان برخی از کشورها مانند آمریکا ادعای تولید واکسن کرونا را دارند، درحالی‌که روزانه چندین هزار نفر از مردم آن کشور به علت این بیماری فوت می‌کنند. آنها ابتدا واکسن را بر روی مردم کشور خود امتحان کنند اگر مناسب بود آن زمان به کشورهای دیگر بدهند نه اینکه با تبلیغاتشان به دنبال این باشند که مردم دیگر کشورها مورد آزمایش آنها قرار گیرند.

,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ما باید توجهمان بر تولید واکسن داخلی باشد، گفت: ما ظرفیت‌های بسیار خوبی را در کشور داریم که اگر به‌صورت جدی از آنها حمایت شود، بدون شک می‌توانیم در بخش تولید واکسن کرونا هم به مانند عرصه‌های دیگر موفق عمل کنیم.

,

وی اعلام کرد: همچنین در صورت لزوم خرید واکسن می‌توانیم از کشورهای دیگر مثل چین، روسیه، کوبا و آسیای شرقی با در نظر گرفتن واکسن مطمئن آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهیم.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه