اخبار داغ

مسئول روابط عمومی اداره گاز استان سمنان خبر داد؛

عدم قطعی گاز در صورت همکاری مردم/سه واحد پر مصرف گاز در استان سمنان

عدم قطعی گاز در صورت همکاری مردم/سه واحد پر مصرف گاز در استان سمنان
محبوبه گلچین با اشاره به اینکه در صورت همکاری مردم در مصرف گاز قطعی نخواهیم داشت گفت: تا پایان سال 99 برنامه قطعی شبکه گاز در استان سمنان رخ نخواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبوبه گلچین مسئول روابط عمومی اداره گاز استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به تعداد مشترکین گاز استان سمنان  و شهرستان های با مصرف بالاتر گفت: بالغ بر300 هزار مشترک در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و شهرستان های شاهرود و سمنان نیز بیشترین مصرف را دارندکه مصارف به تناسب تعداد جمعیت در هر شهرستان و تعداد اشتراک تعیین می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

گلچین در ادامه در خصوص واحد های صنعتی پر مصرف و وضعیت مصرف انها در زمان اوج مصرف افزود: نیروگاه برق، کارخانه سیمان و واحد کربنات سدیم واحد های صنعتی استان پرمصرف‌ترین هستند و در زمان اوج مصرف در بحث شهری، گاز مصرفی آنها کم یا قطع می‌شود.

,

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم که در هیچ نقطه ای از استان قطع گاز نداشته باشیم، اظهار کرد: تا پایان سال 99 برنامه قطعی شبکه گاز در استان نخواهیم داشت.

,

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان ساعات پیک مصرف گاز را 19 تا 23 اعلام کرد.
 
گلچین درخصوص مورد گاز رسانی به روستاها افزود: با تلاش های اداره گاز استان و مساعدت های دولت به میزان 92 درصد روستاهای سمنان دارای اشتراک گاز طبیعی دائم هستند و 8 درصد مابقی نیز به محض تامین بودجه گازرسانی خواهد شد. 

,
,
,

وی با اشاره به اینکه تا پایان آذرماه حادثه ناشی از نشتی گاز در استان رخ نداد، بیان کرد: تاکنون 2 مورد فوتی در حوادث ناشی ازحوادث گاز رخ داده است. 

,

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان از کاهش صد در صدی حوادث ناشی از گاز خبر داد و گفت: کاهش 40 درصدی فوتی های ناشی از حوادث گاز در سال 99 تاکنون رقم خورده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه