اخبار داغ

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز:

وضعیت کرونایی کرج زرد و طالقان آبی شد/ 10 دانش آموز در یک کلاس؛ شرط بازگشایی مدارس

وضعیت کرونایی کرج زرد و طالقان آبی شد/ 10 دانش آموز در یک کلاس؛ شرط بازگشایی مدارس
علیرضا سلیمانی گفت: همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای محدودیت ها موجب تغییر وضعیت کرونایی کرج به زرد و طالقان به آبی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز یکشنبه با اشاره به اینکه طرح جامع مقابله با کرونا در استان بسیار موثر بود، گفت: همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای محدودیت ها موجب تغییر وضعیت کرج به زرد و طالقان به آبی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
علیرضا سلیمانی شرط بازگشایی مدارس را تحصیل کمتر از 50 دانش آموز در یک آموزشگاه و حضور کمتر از 10 نفر در یک کلاس درس دانست و افزود: با توجه به اینکه وضعیت کرونا در البرز شکننده است مردم نباید نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی غافل باشند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه کاهش تعداد بیماران نباید مردم را به کرونا و اصول بهداشتی بی توجه کند، اظهار داشت: کوچکترین اهمال و غفلتی البرز را وارد پیک چهارم و شرایط قبل از آذر ماه می کند، همانگونه که امروز شاهد افزایش تعداد فوتی ها در اروپا و آمریکا هستیم.
,
 
,
سلیمانی تصریح کرد: با توجه به تراکم دانش آموزی در استان البرز به نظر می رسد شاهد بازگشایی مدارس نخواهیم بود، همچنین واحدهای صنفی باید مشتریان را از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی مدیریت کنند تا سیر نزولی مرگ  و میر کرونا تداوم داشته باشد.
,
 
,
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی را 3 اصل برای مقابله با کرونا دانست و خاطر نشان داشت: اگر تعداد بستری ‌های شهری در هر ۱۰۰ هزار نفر به دو نفر برسد شاهد وضعیت آبی هستیم.
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه