اخبار داغ

مشاور فرمانده کل سپاه:

نمی‌توان به واکسن کرونای آمریکایی و انگلیسی اعتماد کرد

نمی‌توان به واکسن کرونای آمریکایی و انگلیسی اعتماد کرد
سردار یزدی گفت: با توجه به سبقه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها نمی‌توان به واکسن کرونایی تولیدشده توسط این دو کشور اعتماد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا یزدی، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار داشت: دو رویی و خیانت از جانب غرب همیشه در حافضه تاریخی ملت ایران باقی خواهد ماند و از یادها نمی‌رود و در یکصد سال گذشته به طرق مختلف با ملت ایران دشمنی کرده‌اند و در حق این ملت جنایت‌هایی را انجام داده‌اند؛ بنابراین به همین دلیل غرب به‌ویژه انگلیس و آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی گفت: غربی‌ها بارها اعلام کرده‌اند که به دنبال منافع خودشان هستند و قطعاً کسی که فقط به منافع خود فکر کند منافع طرف مقابل را نادیده گرفته و زیرپا می‌گذارد.

فرمانده سابق سپاه حضرت محمد رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله وسلم تهران بزرگ عنوان کرد: همواره وقتی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌‎ها در منطقه حضور پیدا کرده‌اند با خود ناامنی و اغتشاش را در غرب آسیا به همراه داشته‌اند؛ لذا امروز پیرو رفتارهای گذشته خود از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به ملت و حکومت ایران دریغ نمی‌کنند و از هر فرصتی برای مقابله با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهند کرد؛ لذا اعتماد به آمریکا و انگلیس کاری از اساس و بنیان اشتباه بوده و هست و نباید به آنها اعتماد کرد.

وی با بیان این‌که نمی‌توان به واکسن کرونای ساخته شده توسط آمریکا و انگلیس اعتماد کرد، یادآور شد: هرگز از یاد نخواهیم برد که در همان روزهای ابتدایی که ویروس کرونا همه‌گیر شده بود، غرب و آمریکا تلاش کرد تا جمهوری اسلامی ایران نتواند با این ویروس مقابله کند و تلاش می‌کردند تا با افزایش جان‌باختگان و مبتلایان، نظام را در مقابله با ویروس کرونا عاجز نشان دهند، اما قدرت مدیریت بحران جمهوری اسلامی سبب شد تا این ویروس را مهار کنیم و حتی در مقایسه با غرب تعداد جان‌باختگان و مبتلایان در ایران بسیار کمتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,

به گفته سردار یزدی؛ کارنامه جمهوری اسلامی در مقابله با کرونا، کارنامه قابل قبول است که حتی غرب فکر آن را هم نمی‌کرد که ما بتوانیم در روند مهار این ویروس منحوس موفق‌تر از آنها ظاهر شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه