اخبار داغ

معضلی که حل نشد؛

کلاف سردرگم بیمارستان امام خمینی(ره) کرج؛ قرارداد واگذاری فسخ شد/ تعیین تکلیف متصرفان غیرقانونی این مرکز درمانی در محاکم قضائی

کلاف سردرگم بیمارستان امام خمینی(ره) کرج؛ قرارداد واگذاری فسخ شد/ تعیین تکلیف متصرفان غیرقانونی این مرکز درمانی در محاکم قضائی
این روزها از نماینده مجلس و استانداری تا دادگستری و سازمان همیاری درگیر یک کلاف سردرگم شده اند اما گویا کوله بار مشکلات نمی خواهد شانه های بیمارستان امام خمینی (ره) کرج را سبک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها ماجرای بازنشستگان و پرسنل یک مرکز درمانی کرج که روزی نیست تجمع نکرده باشند، نقل محافل شده است، هر بار هم به آنها وعده ای داده می شود و آنها با چک های بلامحلی که در دست دارند، راهی خانه شان می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
از نماینده مجلس و استانداری تا دادگستری و سازمان همیاری درگیر این کلاف سردرگم شده اند اما گویا کوله بار مشکلات نمی خواهد شانه های بیمارستان امام خمینی (ره) کرج را سبک کند  و پرسنل و بازنشستگان همچنان اندرخم مطالباتشان هستند.
,
 
,
در آخرین موضع مسئولین، علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج اعلام کرد؛ قرارداد واگذاری این بیمارستان فسخ شده و با توجه به اختلافاتی که با پیمانکار این مجموعه وجود دارد، تعیین تکلیف این بیمارستان از طریق محاکم قضایی در حال انجام است.
,
 
,
, ,
 
,
وی با بیان اینکه شهرداری های استان البرز توان اداره این بیمارستان را دارند و نیاز به واگذاری آن نیست، ادامه داد: پیشنهادی در این خصوص مطرح شد اما از سوی استانداری که سهامدار اصلی این بیمارستان است پذیرفته نشد.
,
 
,
هفدهم دی ماه سال جاری بود که علی درویش پور معاون عمرانی استاندار البرز گفت: با توجه به تاکیدات استاندار البرز و دغدغه مدیریت استان در مورد حقوق پرسنل و استمرار خدمات بیمارستانی، چندین  نشست توسط  هیات مدیره بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار شد و پیشنهادات مختلفی برای مدیریت بیمارستان در آینده  بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.
,
 
,
وی ادامه داد:  همچنین با همراهی مطلوب دستگاه قضایی در جلسه ای که با خریدار برگزار شد مقرر گردید تا تعیین تکلیف نهایی در محاکم قضایی، نسبت به پرداخت حقوق پرسنل بیمارستان اقدام نماید.
,
 
,
, ,
 
,
درویش پور با بیان این مطالب به ایرنا، اضافه کرد: مقرر شد در آینده نزدیک در نشستی گزارش جامع و کامل از وضعیت بیمارستان  امام خمینی (ره ) کرج  از طریق رسانه های جمعی در اختیار مردم استان البرز  قرار گیرد.
,
 
,
همچنین قدرت اله شمیرانی  مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری استان البرز می گوید؛ خسارت‌ های مالی واردشده به بیمارستان به دلیل پرداخت نکردن دیون، در حال افزایش است، موضوع در محاکم قضایی مطرح‌ شده و خسارات را مطالبه کرده ‌ایم.
,
 
,
, ,
 
,
این مسئول افزود: مزایده و قرارداد به دلایل مختلف و عدم اجرای تعهدات، در شرایط انحلال است و ازنظر ما خریداران متصرف غیرقانونی هستند چون اول آذرماه امسال به آن‌ها اعلام کردیم که قرارداد، منحل شده و باید بیمارستان را تحویل دهند اما امتناع کردند. لذا ما از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری هستیم.
,
 
,
بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی امام خمینی (ره) وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان همیاری شهرداری های استان البرز در دهه ۷۰ احداث و راه اندازی شد اما از اوایل دهه ۹۰ با مشکل درآمدی و تامین حقوق پزشکان و کارکنان مواجه شد.
,
 
,
 
,
 
,
امیدواریم دستگاه قضا بتواند پرسنل و بیمارستان امام خمینی کرج را از آنچه این روزها مایه عذابشان شده رهانیده و آنها را به حق و حقوق معوقه شان برساند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه