اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد خبر داد

ساخت ۲۰ مدرسه در مناطق محروم استان یزد

ساخت ۲۰ مدرسه در مناطق محروم استان یزد
ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد از ساخت 20 مدرسه در مناطق محروم استان با همکاری بنیاد برکت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، جواد ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته فرهنگیان کنگره 4 هزار شهید استان یزد که در حسینیه آقا برگزار شد گفت: یکی از برنامه‌هایی که با محوریت کنگره 4 هزار شهید استان یزد در دستور کار قرار گرفته، احداث 4 هزار متر مدرسه در سطح استان یزد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اضافه کرد: بخشی از این 4 هزار متر در سطح استان به بهره‌برداری رسیده و بخشی نیز تا پایان سال جاری ان‌شاءالله تکمیل و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

,

ذاکر با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر در سطح کشور و استان یزد، گفت: این طرح با همراهی مردم و خیرین در بحث مدرسه‌سازی دنبال می‌شود و اولین پویش آن در ماه محرم و با عنوان پویش محرم در استان یزد برگزار و یک مدرسه سه کلاسه به نام شهید الله دادی در منطقه خضرآباد شهرستان اشکذر کلنگ زنی شد.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد استانداردسازی 4 هزار مترمربع سیستم‌های گرمایشی مدارس استان را از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگیان کنگره 4 هزار شهید استان یزد اعلام کرد و افزود: تعمیرات 4 هزار مترمربع تعمیرات مدارس استان یزد و احداث 4 زمین چمن مصنوعی از دیگر اقداماتی است که در کمیته فرهنگیان کنگره شهدای استان در دستور کار قرار گرفته و ان‌شاءالله تا روز اختتامیه بتوانیم این موارد را به بهره‌برداری برسانیم.

,

وی اضافه کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد علوی به امضا رساندیم قرار بر این شد تا در شهرستان بهاباد با اختصاص 500 میلیون تومان از سوی این بنیاد و تأمین همین میزان بودجه از سوی سازمان نوسازی مدارس استان بتوانیم در بحث تجهیزات، تعمیرات و استانداردسازی مدارس این شهرستان اقدامات چشمگیری را انجام دهیم.

,

ذاکر گفت: با همکاری بنیاد برکت تفاهم‌نامه ساخت 15 مدرسه در مناطق محروم استان یزد به امضا رسید و در آینده نزدیک 5 مدرسه دیگر نیز عملیات اجرایی آن آغاز شد که در مجموع 20 مدرسه در مناطق محروم استان یزد ساخته خواهد شد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه