اخبار داغ

در راستای قرارگاه طرح تحول محلات بسیج در هرمزگان شکل گرفت؛

ایجاد فروشگاه‌های منصف در محلات بندرعباس و فروش اجناس بدون سود و واسطه

ایجاد فروشگاه‌های منصف در محلات بندرعباس و فروش اجناس بدون سود و واسطه
فروشگاه‌های منصف قرارگاه های طرح تحول محلات بسیج هرمزگان و با هدف کمک به نیازمندان، در سطح محلات بندرعباس راه‌اندازی شده و مصرف‌کننده وجهی را پرداخت می‌کند که با مبلغ پرداختی به تولیدکننده یکسان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ از زمان تشکیل قرارگاه‌های طرح تحول محلات بسیج هرمزگان در استان هر روز شاهد برکات این طرح برای مردم جامعه هستیم که در یک اقدام دیگر و در جهت کمک به نیازمندان و افراد کم درآمد، فروشگاه هایی تحت عنوان فروشگاه منصف در سطح محلات بندرعباس راه اندازی شده که کالاها و اجناسی اساسی و ضروری مردم را از کارخانه، مستقیم و بدون واسطه باقیمت خرید از تولیدکننده بدست مصرف کننده می رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

از دیرباز در تمام اقشار جامعه برخی از مردم فقیر و مستمند و برخی نیز در رفاه و آسایش هستند و خداوند متعال نیز در آیات فراوانی از حکمت و مصلحت خود سخن به میان آورده است که اینگونه خلقت را بر اساس یک امتحان الهی گذاشته است تا مومن از کافر مشخص شود.

,

فردی که خود را مومن می پندارد در یک زندگی فردی و اجتماعی خود را مسئول برقراری رفاه دیگران می داند، او می داند که در یک تقسیم بندی عادلانه می تواند هم انفاق داشته باشد و هم کارهای نیکی را انجام دهد که مورد رضایت پروردگار باشد.

,

راه اندازی فروشگاه های منصف با هدف خدمتگزاری بهتر به مردم کمتردرآمد است

, راه اندازی فروشگاه های منصف با هدف خدمتگزاری بهتر به مردم کمتردرآمد است,

یحیی بهاری، معاون اقتصادی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: طبق دستوری که سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان داده بودند فروشگاه های منصف را در سطح استان هرمزگان افتتاح کردیم.

,

معاون اقتصادی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان افزود: راه اندازی این فروشگاه ها با هدف خدمت گزاری بهتر به مردم کمتر درآمد است تا بتوانیم بار اقتصادی آنها را کم کنیم که در یک مطالعات میدانی به این نتیجه رسیدیم چه کارهایی را باید انجام بدهیم، از کجاشروع کنیم و به کجا ختم شود.

,

بهاری ادامه داد: در بهترین حالت جنس را از تولید کننده می گیریم، ظرفیت محله ها را می سنجیم و به افرادی که سطح درآمد آنها متوسط روبه پایین است اجناس را با همان قیمت تولید شده و بدون سود و واسطه به صورتی منصفانه تقسیم می کنیم که شامل اقلامی مانند برنج، جبوبات و روغن است.

,

, ,

۲۰ محله بندرعباس؛ تحت پوشش فروشگاه های منصف

, ۲۰ محله بندرعباس؛ تحت پوشش فروشگاه های منصف,

وی با بیان اینکه مصرف کننده وجهی را که پرداخت می کند برابر با وجهی است که از تولید کننده دریافت شده است، تصریح کرد: ۲۰ محله سه راه برق، اسلام آباد، توحید، آزادگان، چهارصد دستگاه،گچین پایین، گچین بالا، سیم بالا، نایبند جنوبی، محله چاهستونی ها، دوراهی ایسینی، درخت سبز، شمیلی ها، پل خواجو، گلزار شهدا، نخل پیرمرد و… تحت پوشش ما هستند که ۱۲ محله سفارش گیری انجام شده است و ۸ محله نیز تا آخر بهمن ماه تکمیل می شود.

,

بهاری ادامه داد: با تقسیم کردن اجناس از طریق کارگروه سازندگی؛ رهبری این گروه ها با همکاری معاونت اقتصادی، فرماندهان و مسئولین قرارگاه تحول هر محله و رئیس کارگروه سازندگی است که به صورتی خودجوش و جهادی است.

,

معاون اقتصادی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با  تاکید براینکه بسیج از دل مردم و بهترین تکیه‌گاه برای تمام اقشار است خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان این است که فرشگاه های منصف در جهت آسایش و راحتی مردم باشد،طبق نامه نگاری‌هایی که انجام شده است با فرماندهان نواحی استان نیز صحبت شده است تا فروشگاه های منصف در شهرستان های استان نیز افتتاح شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه