اخبار داغ

در پی بازداشت شهردار ارومیه صورت گرفت؛

جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای تعیین تکلیف مدیریت شهرداری

جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای تعیین تکلیف مدیریت شهرداری
یک عضو شورای شهر ارومیه از برگزاری جلسه فوق‌العاده شورا برای تعیین تکلیف مدیریت شهرداری ارومیه بعد از دستگیری حضرت‌پور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، دستگیری اعضای شهرداری و شوراهای شهر در نقاط مختلف کشور این روزها تیتر اخبار رسانه‌ها و کانال‌های خبری شده است و به جای آنکه خبر تلاش این بخش برای بهبود اوضاع شهری را بشنویم و ببینیم هر روز شاهد خبر بازداشت یک مقام شهری به دلیل جرایم و مفاسد اقتصادی و مدیریتی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,
مدتی قبل بود که خبر دستگیری یکی از شهرداران آذربایجان‌غربی نقل محافل شد تا مردم متوجه شوند مدیران و مسوولان شهری نیز زیر ذره‌بین دستگاه‌های امنیتی قراردارند.
,
 
,
سریال ادامه‌دار بازداشتی‌های شهرداری و شورای شهر در آذربایجان‌غربی به جایی رسید که برخی مدیران شهری این استان برای جواب‌گویی به عملکرد خود و شفاف سازی در این رابطه توسط سربازان گمنان امام زمان (عج) بازداشت شدند.
,
 
,
قطار این بازداشتی‌ها تا شهرداری ارومیه و پشت در اتاق "محمد حضرت‌پور" شهردار ارومیه هم رسیده بود و هنوز کسی باور نداشت که حضرت پور نیز با این عملکرد و زد و بند سیاسی که دارد توسط سربازان گمنام بازداشت شود.
,
 
,
اما جریان عدالت‌گستر به گونه‌ای اقدام می‌کند که باید تمام مدیران در مقابل اعمال خود شفاف‌سازی کنند تا نقطه سیاهی در پرونده خدمت آنها وجود نداشته باشد.
,
 
,
از روز گذشته خبرهای ضد و نقیضی در خصوص بازداشت محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه در کانال‌های خبر دست به دست شد تا اینکه این خبر توسط اعضای شورای شهر ارومیه مورد تأیید قرار گرفت.
,
 
,
حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور یکی از اعضای شورای شهر ارومیه با اعلام خبر دستگیری "محمد حضرت‌پور" به اروم نیوز گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) ‌حضرت‌پور را برای پرسش و پاسخ به اداره اطلاعات منتقل کردند.
,
 
,
جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای تعین تکلیف شهردار ارومیه
, جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای تعین تکلیف شهردار ارومیه, جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای تعین تکلیف شهردار ارومیه,
 
,
اما ماجرا به این جا ختم نشد و اعضای شواری شهر دست به کار شدند تا شهر اولین‌ها بدون مدیریت باقی نماند و دستور تشکیل جلسه فوری دادند.
,
 
,
محمدرضا علیزاده امامزاده دیگر عضو شورای شهر ارومیه در این خصوص گفت: با توجه به دستگیری شهردار ارومیه، جلسه فوق العاده اعضای شورای شهر برای انتخاب سرپرست شهرداری برگزار می‌شود.
,
 
,
وی با اشاره به بازداشت محمد حضرت پور شهردار ارومیه اظهار داشت: هیئت رئیسه شورا در پیام ارسالی خود اعلام کرده که ساعت 10:30 امرز جلسه‌ای در صحن رسمی شورا تشکیل شده و احتمال می‌رود که اولین موضوع مطروحه در صحن، انتخاب سرپرستی شهردار باشد.
,
 
,
امام‌زاده بیان کرد: امروز از هیات رئیسه شورا سوال می‌شود که اگر از موضوع دستگیری شهردار مطلع بودند، به چه دلیل تا ساعت ۱۹ روز گذشته این جلسه را برگزار نکرده و به امروز موکول کرده‌اند.
,
 
,
عضو شورای شهر گفت: بنابراین جلسه اعضای شورا برگزار شده و احتمال می رود که در مورد دستگیری شهردار ارومیه و موضوع سرپرستی آینده آن باشد.
,
 
,
بنابراین گزارش، با توجه به اینکه قوه قضاییه مبارزه با فساد را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و در این رابطه خط قرمزی برای دستگاه قضا وجود ندارد باعث تجدید حس مطالبه گری در جامعه شده است و برخودر نیروهای امنیتی نیز در این رابطه وارد فاز جدیدی شده است تا مردم در مبارزه با فساد امیدوارتر شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه