اخبار داغ

با حضور امام جمعه برگزار شد؛

تجلیل از متولیان تغسیل و تدفین فوتی‌های کرونایی در هرسین+تصویر

تجلیل از متولیان تغسیل و تدفین فوتی‌های کرونایی در هرسین+تصویر
با حضور امام جمعه هرسین از عمل ایثارگرانه افرادی که در دوران فراگیری ویروس کرونا و مرگ عده ای از همشهریان، برای تدفین و تغسیل تلاش کرده اند تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیوانگاه، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر اجرایی امام جمعه هرسین از عمل ایثارگرانه افرادی که در دوران فراگیری ویروس کروناو مرگ عده ای از همشهریان،برای تدفین و تغسیل با احترام اموات در عین رعایت دستورات بهداشتی تلاش کرده اند تقدیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه،,

حجت الاسلام اجرایی در این مراسم اظهار داشت: ایثار شما برای دفن اموات با توجه به حساسیت های موجود و خطرات احتمالی، عملی خداپسند و فعلی قابل تقدیر است.

,

امام جمعه هرسین در ادامه ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی بخصوص زدن ماسک برای عموم مردم افزود: همچنان که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، مومنین از خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه غافل نشوند که دعا اثرات فراوانی در زندگی انسان دارد.

,

در پایان از زحمات حجت الاسلام محب الشریعه و حجت الاسلام عارف که در زمینه تغسیل و اقامه نماز متوفیان کرونایی حضور و مشارکت افتخاری داشته اند نیز تقدیر و تشکر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه