اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

۸۲۵ نیروی جدید در دانشگاه علوم پزشکی لرستان جذب می‌شوند

۸۲۵ نیروی جدید در دانشگاه علوم پزشکی لرستان جذب می‌شوند
طرهانی نژاد با اعلام این خبر که ۸۲۵ نیروی جدید در دانشگاه علوم پزشکی لرستان جذب می شوند، گفت: ثبت نام داوطلبان برای شرکت در این آزمون هم اکنون آغاز شده و تا ۲۵ دی ماه ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک نادر طرهانی نژاد اظهار داشت: امسال از طریق آزمونی که در بهمن برگزار می شود این تعداد نیروی جدید جذب می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در این آزمون برای نیروهای شرکتی، قراردادی و طرحی که در بخش های کرونا فعالت داشته و به طور مستقیم به ارائه خدمات سلامت و مراقبت از بیماران کرونایی پرداخته اند، امتیازات ویژه ای در نظر گرفته می شود که در دفترچه های آزمون به جزئیات آن اشاره شده است.

,

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: از تعداد ۸۲۵ نفر دارای مجوز، تعداد ۹۶ نفر بهورز و ۷۲۹ نفر به سایر رشته های بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی جذب می شوند که شامل۱۷۱ نفر پرستار، ۵۲ نفر پزشک، ۷۳ نفر ماما، ۱۳۰ نفر فوریت های پزشکی، ۹۰ نفر کارشناس بهداشت خانواده، محیط و حرفه ای، ۳۷ نفر کارشناس آزمایشگاه، ۳۷ نفر مبارزه با بیماری ها، ۳۳ نفر کارشناس فناوری اطلاعات سلامت و مابقی به سایر رشته های بهداشتی و درمانی اختصاص یافته است.

,

طرحانی نژاد عنوان کرد: ثبت نام داوطلبان برای شرکت در این آزمون هم اکنون آغاز شده و تا ۲۵ دی ماه ادامه دارد که آزمون جمعه ۲۴ بهمن ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه