اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت شهرستان لنده مطرح کرد؛

ورود اولین محموله تجهیزاتی مرکز جامع سلامت شهری لنده

ورود اولین محموله تجهیزاتی مرکز جامع سلامت شهری لنده
نورمحمد نعمتی از تحویل اولین محموله تجهیزاتی مرکز جامع سلامت شهری این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورمحمد نعمتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: به منظور توسعه خدمات شهری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان با همکاری بنیاد مستضعفان و جهاد کشاورزی شهرستان لنده زمینی جهت ساخت مرکز جامع سلامت شهری به شبکه بهداشت و درمان اختصاص داده شد که بنیاد مستضعفان متعهد شد که این ساختمان را تکمیل و تحویل شبکه بهداشت و درمان دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزد: بنیاد مستضعفان با تکمیل و ساخت ساختمان این مرکز گام مهمی در جهت توسعه سلامت شهروندان برداشته است که دانشگاه علوم پزشکی نیز متعهد شد که تجهیزات این  مرکز را تامین کند.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: امروز اولین مجموله تجهیزاتی این مرکز جامع سلامت شهری توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین و اولین محوله به تعداد 13قلم با بیش از 24دستگاه کالا ارسال شده است.

,

وی تاکیدکرد: این تجهیزات شامل ترالی دو طبقه و اورژانس، ست اتوافتالموسکوپ، لارنگوسوکپ اطفال، لارنگوسکوپ نوزادان، لارنگو سکوب نوزاد، ویئیلاتورثابت، تخت بستری، برانکار، صندلی خونگیری، ترازوی قندبزرگسالان، ترازوی نوزاد، نوار قلب شش کاناله می باشند.

,

نعمتی گفت: در مرحله اول این تجهیزات خریداری و تحویل شهرستان لنده شده است که در مراحل بعدی نیز تجهیزات این مرکز در حال خرید و ارسال در آینده نزدک هستند.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: امیدواریم با راه اندازی این مرکز و ساخت بیمارستان 32تختخوابی شهرستان لنده که با پیشرفت خوبی در حال کار است شاهد یک جهش خوب در حوزه سلامت شهرستان لنده باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه