اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد؛‌

رعایت کرامت خانواده ایثارگران با تغییر مستمری بگیری به خودکفایی

رعایت کرامت خانواده ایثارگران با تغییر مستمری بگیری به خودکفایی
محمدعلی شجاعی گفت: برای رعایت شأن و کرامت خانواده‌های ایثارگران باید کمک‌های مستمر به این خانواده ها را به سمت خودکفایی پیش برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  با حضور رییس بنیاد شهید کشور با بیان اینکه رسیدگی به خانواده‌های ایثارگران بسیار با تاخیر انجام شده است، اظهارکرد: این تاخیر، قطعا فشار زیادی را به این خانواده ها به خصوص جانبازان وارد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

شجاعی در ادامه درباره تفاهم نامه امروز درخصوص مسکن ایثارگران گفت: اشاراتی که در رابطه با بحث مسکن شده واضح نیست و درحالی  که سه هزار و 700 خانواده ایثارگر در استان وجود دارد تنها یک هزار و 800 مسکن در این تفاهم نامه در نظر گرفته شده است.

,

وی اضافه کرد: موضوع مهم دیگر بحث شناساندن شهیدان، جانبازان و آزادگان به نسل جوان است که اگر این مطالب گفته و نوشته می‌شود قطعا تاثیرگذار نیز باشند.

,

شجاعی با بیان اینکه این تأثیرگذاری در شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت باید به گونه ای باشد که در ذهن مردم ایران و جهان تغییر ایجاد شود، اظهارکرد: نمونه عملیاتی تغییر نگرش را شهید سلیمانی داشته است.

,

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: سردار سلیمانی تغییر نگرش ها را در ذهن ها ایجاد کرده بود و این همان اثرگذاری است.

,

وی گفت: برای معرفی سه هزار شهید استان کار مطلوبی انجام نشده است و باید در قالب یک سند اجرایی این موضوع تعریف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه