اخبار داغ

خاخام ارشد یهودیان:

شهید سلیمانی نماد گسترش عدالت و ظلم‌ستیزی در دنیا است

شهید سلیمانی نماد گسترش عدالت و ظلم‌ستیزی در دنیا است
هاراو یهودا گرامی گفت: شهید سلیمانی نماد گسترش عدالت، ظلم‌ستیزی، مبارزه با جهل و تاریکی در بین ادیان، مذاهب و ملت‌های دنیا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  هاراو یهودا گرامی خاخام و راو ارشد یهودیان ایران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، با اشاره به تاکید همه ادیان توحیدی بر گسترش عدالت و ظلم‌ستیزی، اظهار کرد: شهید سلیمانی نمادی درخشان و بی‎بدیل از ظلم‎ستیزی و دفاع از مظلوم در ایران و دنیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز، , شبکه خبری تهران نیوز،, شبکه خبری تهران نیوز،,

وی افزود: حاج قاسم همه زندگی خود را وقف مبارزه با ظلم، دروغ، جهل و تاریکی کرد و از این‌رو ایثار و دلاورمردی سردار دل‌ها برای همه انسان‌های دنیا قابل احترام است.

,

خاخام و راو ارشد یهودیان ایران با اشاره به جایگاه و شخصیت والای شهید در نزد همه ادیان الهی، بیان داشت: کسی که در راه دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم از دنیا می‎رود، نمرده بلکه شهید و جاودانه شده و مایه افتخار همه ادیان، مذاهب و ملت‌ها است.

,

یهودا گرامی با تاکید بر اینکه راه شهدا زنده و پویا است، عنوان کرد: شهید پر افتخار حاج قاسم سلیمانی سمبلی برای ره‍پویان راه صداقت، عدالت و ظلم‌ستیزی در دنیا بوده و به نمادی برای همه انسان‌های آزادی‎خواه، ادیان الهی و ملت‎های دنیا تبدیل شده است.

,

وی در بیان مهمترین عامل وحدت ادیان توحیدی گفت: علاوه بر وحدانیت که وجه مشترک همه ادیان توحیدی است، می‎توان از ظلم‎ستیزی به عنوان وجه مشترک ادیان یاد کرد.

,

مرجع دینی کلیمیان ایران تاکید کرد: با توجه به ایثارگری‎های سردار سلیمانی در راه ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلومیت راه آن تنشهید همواره زنده و پویا خواهد بود.

,

خاخام و راو ارشد یهودیان ایران در بیان مهمترین شاخصه و تکالیف سربازان مکتب امام خمینی (ره) گفت: در شرایط فعلی مهمترین وظیفه سربازان امام این است که هر چه بیشتر و بهتر ایده‌های والای معمار کبیر انقلاب را برای جهانیان تعریف کرده و انسان‌های دنیا را با افکار بلند مرتبه امام راحل آشنا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه