اخبار داغ

فراموش شدن یک پروژه 16 ساله در قلب شهر یاسوج+تصاویر

فراموش شدن یک پروژه 16 ساله در قلب شهر یاسوج+تصاویر
عملیات تعریض خیابان جمهوری یاسوج سال ۹۴ آغاز شد ولی بعد از گذشت ۶ سال هنوز اجرای کامل این پروژه در هاله‌ای از ابهام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس انجام برخی از پروژه های عمرانی و عدم زمان بندی و پیشرفت آنها خود معضلی برای شهر و شهروندان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

یکی از مهمترین پروژه های شهری، یاسوج که 16 سال از آغاز به کار آن می گذرد، عریض سازی خیابان جمهوری تا پل شهید عوض زاده جنب آبشار یاسوج است.

,

 16 سال پیش تعریض قدیمی‌ترین خیابان شهر یاسوج  در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و این پروژه لنگ لنگان ادامه داشت تا اینکه در سال 94 اجرای این پروژه در دستور کار ویژه قرار گرفت اما باز هم با وجود بازگشایی و عریض سازی بخشی از این خیابان بعد از گذشت 6 سال هنوز این پروژه به صورت کامل اجرا نشده است.

,

, ,

نستهن مقدم شهردار شهر یاسوج مهر ماه امسال  در حاشیه بازدید استاندار و مدیران استانی از خیابان جمهوری اسلامی شهر یاسوج گفت: خیابان جمهوری اسلامی با توجه به قرار گرفتن در مسیر آبشار یاسوج و بلوار ارم، همواره شاهد بار ترافیکی سنگینی در ایام سال به ویژه فصل تعطیلات است.

,

 

,

, ,

نستهن مقدم با اشاره به ضرورت رفع مشکلات ترافیکی در سطح شهر یاسوج جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان و گردشگران خاطرنشان کرد: سالهاست که موضوع تعریض خیابان جمهوری اسلامی در گیر و دار معارض با مالکین منطقه بلاتکلیف مانده و هم اکنون در چند متری زیرگذر شهید عوض‌زاده به بن‌بست خورده‌است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه