اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

مسئولان با تلاش و جدیت به مشکلات اینترنت در مناطق محروم رسیدگی کنند

مسئولان با تلاش و جدیت به مشکلات اینترنت در مناطق محروم رسیدگی کنند
آیت الله حسینی با بیان اینکه برای رفع مشکلات اینترنت در مناطق محروم نیازمند تلاش جدی مسئولان هستیم، گفت: قطعی یا نارسایی اینترنت سبب افت تحصیلی دانش‌آموزان در نقاط دوردست می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس با شیوع کرونا ویروس بستر آموزش‌ها به دلیل خطرات این بیماری در سامانه ای بنام شاد دنبال شد، اما نبود اینترنت در مناطق محروم خود مشکلاتی را برای دانش آموزان ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نبود اینترنت امروز در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد سبب مشکلاتی برای مردم در شهرستان‌های مختلف استان  شده است.

,

این موضوع در شرایط کرونا که دانش آموزان در کلاس‌های درس حضور ندارند در صورت عدم تشکیل کلاس‌های درس و همچنین نبود اینترنت و از طرفی نبود گوشی‌های هوشمند سبب افت تحصیلی دانش آموزان خواهد شد.

,

در همین رابطه دانش آموزان منطقه محروم لوداب از جمله دانش آموزانی هستند که به سختی در حال گذراندن سال تحصیلی 99-1400 هستند، پایین بودن سرعت اینترنت در این منطقه باعث شده است که هر روز 2 کیلومتر راه را طی کنند تا به بیابانی برسند که در آن جا سو سویی از اینترنت دیده شود.

,

مشکل ادامه دار اینترنت در حالی تا امروز ادامه پیدا کرده است که هنوز مشخص نیست مسئولان ذی‌ربط برای حل این مشکل کدام برنامه ها و راهکارها را دارند؟

,

آیت الله حسینی در خصوص اهمیت و ضرورت‌های وجود اینترنت در گفتگو با صبح زاگرس گفت: امروز همه آموزش ها در آموزش و پرورش، دانشگاه ها و مراکز آموزشی در بستر اینترنت است و اگر در اینترنت قطعی یا نارسایی باشد آموزش، علم آموزی و حوزه آموزش و پرورش دچار اشکال و دانش آموزان در نقاط دور دست دچار افت تحصیلی می شوند.

, صبح زاگرس,

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسئولان در حوزه مخابرات باید با تلاش خود زیرساخت‌های اینترنت را در نقاط دوردست فراهم کنند، تا دانش آموزان دچار آسیب در حوزه تحصیل نشود، گفت: مردم و همه ما مطالبه‌گری می‌کنیم که مسئولان جهت رفع مشکلات اینترنت تلاش جدی داشته باشند.

,

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه بیان کرد: در حوزه رسانه‌ها و اخبار مشاهده می شود مشکلات در این حوزه وجود دارد و مردم مطالباتی دارند که آنها خواستار رفع آن مشکلات هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه