اخبار داغ

دادستان شهر یاسوج به حواشی شورای شهر ورود کند

دادستان شهر یاسوج به حواشی شورای شهر ورود کند
حالا که بعد از سال‌ها حاشیه‌های شورای شهر یاسوج تمامی ندارد، با این فرصت سوزی ها و عدم توجه استاندار، دادستان از حقوق از دست رفته مردم دادستانی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پارلمان شهری یاسوج بعد از سالها حاشیه همچنان در فرصت سوزی خدمت و وظایف خود برترین حاشیه پرداز این سالهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اژدهای هفت سر حاشیه شورای شهر کار را به جایی رسانده که از بی حاشیگی این اعضا به ستوه آمده و در یکشنبه های این پارلمان چشم انتظار رسانه ها برای حاشیه جدید می شوند و این روزها نیز تندیس حاج قاسم را هم با صحبت هایشان وارد این حاشیه پردازی کرده اند.

,

مکرر از سوی اعضای شورای شهر در گفتگو با رسانه ها به ناکارامدی و عدم خدمت رسانی مطلوب به شهروندان اذعان شده است اما چرا استاندار کهگیلویه و بویراحمد نمی خواهد به این حاشیه ها پایان ببخشد خود چرایی بزرگ است.

,

مسئولان بلندپایه استان، مردم، رسانه ها و سیاسیون در زمانهای مختلف از اعضای پارلمان خواستند تا به فکر خدمات رسانی به شهر باشند و دست از لجاجت و حاشیه بردارند اما متاسفانه گوش این اعضا بدهکار نبوده و نیست.

,

نظارت بر حسن اجرای قوانین طبق آنچه در قانون اساسی آمده برعهده قوه قضائیه است و جا دارد مدعی العموم در این رابطه آستین را بالا بزند و به مسئله بگم بگم های شورای شهر و لیست هایی که در جیب برخی از این اعضا هست ورود کند و مدافع حقوق شهروندان باشد.

,

حال که استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد میدان صلح و یا انحلال نمی شود بنظر می رسد عدلیه استان فرصتی است تا 4 سال فرصت سوزی و حاشیه به صورتی کاملا جدی پیگیری شود و حتی وقتی که از مردم در پای صندوق های رای گرفته شد حق و حقوقش مشخص شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه