اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مطرح کرد؛

آغاز واکسیناسیون هموطنان تا ۲ ماه آینده / عده‎‌ای مافیا در تلاش برای واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی هستند

آغاز واکسیناسیون هموطنان تا ۲ ماه آینده / عده‎‌ای مافیا در تلاش برای واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی هستند
حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه واکسن کرونای ایرانی بسیار پیشرفته است و اگر به تولید انبوه برسد، کاملاً نیاز داخلی را تأمین خواهد کرد، گفت: قطعاً تا یکی دو ماه آینده واکسیناسیون ملت ایران با واکسن کرونای ساخت داخل شروع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار داشت: ۱۰ گروه از دانشمندان پزشکی و متخصصان پزشکی کشورمان حدود ۶ تا هفت ماه است که در زمینه تولید واکسن ضدکرونا تلاش می‌کنند و واکسنی که دانشمندان کشور ما تولید کرده‌اند بسیار پیشرفته است و اگر به تولید انبوه برسد، کاملاً نیاز داخلی را تأمین می‌کند و حتی می‌توان این واکسن را صادر هم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز،,

وی افزود: قطعاً تا یکی دو ماه آینده واکسیناسیون ملت ایران را با واکسن کرونای ساخت داخل شروع خواهیم کرد، البته هرچند براساس آیات قرآن خودمان را از دستاوردهای علمی سایر ملل محروم نخواهیم کرد؛ زیرا معتقدیم باید با کشورهایی که به آنها اعتماد داریم و درصدد ظلم و ستم و سلطه بر ملت ایران نیستند، همکاری علمی داشته باشیم تا دستاوردهای علمی‌شان مورد استفاده قرار گیرد.

,

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش عده‌ای برای واردات واکسن از آمریکا و انگلیس گفت: در حقیقت یک مافیایی پشت اصرارها مکرر برای واردات واکسن کرونای آمریکایی و انگلیسی وجود دارد؛ لذا با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ممنوعیت واردات واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس، کمر این مافیا شکسته شد و تحقیر شدند و سیلی بزرگی به این سیستم مافیایی و ضدانسانی وارد شد.

,

تویسرکانی بیان کرد: قطعاً کسانی که اصرار می‌کنند تا از آمریکا و انگلیس واکسن کرونا وارد شود یا علم به دشمنی این دو کشور با ما ندارند و یا اینکه از عوامل کشورهای زورگو و سلطه‌گر محسوب می‌شوند.

,

وی با بیان این مطلب که دشمنان برای پیشبرد اهدافشان در ایران عناصری را انتخاب کرده‌اند، گفت: این مافیا پول‌های زیادی را خرج می‌کنند تا حرف خودشان را از طریق نخبگان، متخصصان و دانشمندان مطرح کنند تا سخن نادرست آنها در میان نخبگان طرفدار پیدا کند، اما رهبر معظم انقلاب با دستورشان این پروژه دشمن را خنثی کردند.

,

به گفته نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، مخالفت ما با واردات واکسن کرونای انگلیسی و آمریکایی هم دلیل علمی دارد و هم دلیل تاریخی و دینی که نمونه آن واردات خون‌های آلوده از فرانسه بود که کشورمان را متضرر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه