اخبار داغ

از شایعه تا واقعیت یک برکناری؛

بازداشت ۲ تن از مدیران گروه صنعتی بارز/ مشرفی برکناری خود را تکذیب کرد

بازداشت ۲ تن از مدیران گروه صنعتی بارز/ مشرفی برکناری خود را تکذیب کرد
یکی از نمایندگان مجلس از دستگیری ۲ تن از مدیران گروه صنعتی بارز به جرم فساد مالی خبر داد و پایگاه خبری اقتصاد کرمان با انتشار خبری برکناری علی اکبر مشرفی سرپرست گروه صنعتی بارز را تائید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، علی خضریان نماینده مجلس و عضو کمیسیون اصل ۹۰  در صفحه شخصی فضای مجازی خود در مطلبی با عنوان «فساد بارز و انکار مدیران» نوشت: پس از فرار یکی از مدیران بزرگترین شرکت تایر ساز کشور، ‫دو نفر از مدیران ارشد آن نیز به دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

‏طی ماه‌های گذشته بارها در خصوص تخلفات عدیده آن شرکت به آقایان شریعتمداری و رضوانی فر تذکر دادم و اقدامی انجام نشد!‌

,

‏خدا قوت به وزارت اطلاعات برای مبارزه با فساد.

,

سایت اقتصاد کرمان برای پیگیری با یک مقام آگاه در شستا سهامدار عمده بارز تماس گرفت که وی گفت: مشرفی سرپرست شرکت لاستیک بارز را برکنار کردیم و به جای او فکری را به عنوان مدیر عامل لاستیک سازی بارز معرفی کردیم.

,

علی اکبر مشرفی سرپرست گروه صنعتی بارز در ارتباط با صحت این خبر به خبرنگار ما گفت: واقعیت با آنچه که در فضای مجازی منتشر شده فاصله دارد، قوه قضائیه یکی از مدیران و یک کارمند شرکت را بازداشت کرده است در حالیکه هنوز جرم آن ها اثبات نشده است.

,

وی افزود: این مسئله ارتباطی با بنده ندارد و تخلف صورت گرفته پیش از انتصاب من به عنوان سرپرست گروه صنعتی بارز اتفاق افتاده است.

,

سرپرست گروه صنعتی بارز تاکید کرد: پیش از وقوع این مسئله به علت بیماری که دارم، از اعضای هیئت مدیره درخواست کردم تا به کرمان باز گردم چرا که نمی توانم با هواپیما سفر کنم.

,

مشرفی مطرح کرد: با توجه به شرایط پیش آمده همچنان در سمت خود باقی ماندم و همچنان سرپرست گروه صنعتی بارز هستم، متاسفانه عده ای مخالف بیماری من را با این جریانات پیوند زده اند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد:  تاکنون تغییری در هیئت مدیره صنایع لاستیک بارز رخ نداده و فردی که گفته شده فرار کرده اولا از مدیران شرکت نبوده و در ثانی این فرد به انگلیس مهاجرت کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه