اخبار داغ

گزارش تصویری/

تصاویر/امامزاده سید جعفر محمد یزد

تصاویر/امامزاده سید جعفر محمد یزد
با فروکش کردن شیوع کرونا امامزاده سید محمد جعفر علیه السلام به عنوان مهم ترین پایگاه زیارتی یزد با رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی پذیرای زوار است.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آرامگاه امامزاده سید جعفر محمد (ع) که نسب ایشان به امام جعفر صادق (ع) می رسد، یکی از پایگاه های زیارتی مهم استان یزد است که گردشگران و زوار زیادی را به خود جذب می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امامزاده سید جعفر محمد (ع) در نزدیکی دروازه قرآن یزد و مدخل ورودی شهر یزد  قرار دارد و با چشم اندازی زیبا، فضای معنوی خاصی را به منطقه داده است. این امامزاده با فضای نسبتاً بزرگ و موقعیت بسیار جالب از مسافتی دور نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. صحن ورودی بقعه، آرامگاه تعدادی از شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی است که صفایی ویژه به این مکان  بخشیده است.

,

امامزاده سید جعفر محمد (ع) از جمله سادات شریف و جلیل القدری است که اواخر قرن چهارم در شهر یزد دیده به جهان گشوده است . نسب شریف این امامزاده به اتفاق نقل اغلب علمای انساب با شش واسطه به امام ششم می رسد.

,

وی نوه امامزاده جعفر ( محمد ابو جعفر) متوفای ۴۲۴ هجری قمری یزد می باشد که وی نیز مردی محترم و سیدی جلیل و صاحب کرامات بوده است.

,

بعد از شیوع کرونا درب های این امامزاده بسته شد اما با فروکش کردن شیوع این بیماری با رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی این امامزاده پذیرای زوار است و ضریح مطهر این بزرگوار مرتب ضد عفونی می شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه