اخبار داغ

وزیر راه در جمع خبرنگاران استان سمنان عنوان کرد:

ساخت ۱۳ بیمارستان جدید در دوران کرونا / شتاب زدگی در جانمایی بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدیشهر

ساخت ۱۳ بیمارستان جدید در دوران کرونا / شتاب زدگی در جانمایی بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدیشهر
محمد اسلامی با بیان اینکه در دوران کرونا با تلاش‌های صورت گرفته ۱۳ بیمارستان در سطح کشور ساخته شد، گفت: با ساخت این بیمارستان ها، یک هزار و ۱۰۰ تخت به ظرفیت بیمارستانی کشور افزوده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمد اسلامی  وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدیشهر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه وزرات راه وشهرسازی وظیفه ساخت بیمارستان ها را برعهده دارد، گفت: از ابتدای دولت تدبیر امید تا کنون حدود 64 بیمارستان تحویل سیستم درمان داده شده و 30 بیمارستان نیز در دست اقدام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در دوران کرونا با تلاش‌های صورت گرفته ۱۳ بیمارستان در سطح کشور ساخته شد، افزود: با ساخت این بیمارستان ها، یک هزار و ۱۰۰ تخت به ظرفیت بیمارستانی کشور افزوده شد. 

,

اسلامی با بیان اینکه متاسفانه 14 سال از ساخت بیمارستان مهدیشهر می گذرد، افزود: تاخیری که در تکمیل این بیمارستان بوجود آمد به علت این بود که قصد داشتیم در بیمارستان تغییراتی دهیم  که مبتنی بر نیاز وزارت بهداشت در زمینه بخش ایزوله کرونایی باشد .

,

وی با اشاره به اینکه طی یک و نیم الی 2 سال اخیر این عقب‌ماندگی جبران شده، گفت: با توجه به شرایط کرونا، بخش درمانی نیاز به بیمارستان دارد و از آنجایی که تامین نیازهای بخش بهداشت هم زمان بر است، بیمارستان مهدیشهر تا پایان سال تکمیل نخواهد شد.

,

وزیر راه و شهرسازی درباره مشکل دسترسی بیمارستان مهدی‌شهر افزود : اگر زمانی که قرار بود این بیمارستان جانمایی شود مسئولیتی داشتم هرگز نمی‌گذاشتم این بیمارستان در این مکان ساخته شود.

,

اسلامی با تاکید بر اینکه این بیمارستان شتاب زده جانمایی شده و مشکل دسترسی دارد، اظهار کرد: قاعدتا ارتباط و رفت وامد به بیمارستان پرشتاب خواهد بود و جا نمایی بیمارستان در این مکان خلاف عقل است.

,

وی تصریح کرد: باید تمهیدات خاص ترافیکی برای آن اتخاذ شود که پیشنهاد شده راه و شهرسازی با شهرداری مهدی‌شهر برای انجام این امر همکاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه