اخبار داغ

امام جمعه جدید مروست:

سختی کارهای فرهنگی و هنری آنطور که باید دیده نمی‌شود

سختی کارهای فرهنگی و هنری آنطور که باید دیده نمی‌شود
حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه جدید مروست گفت: سختی کارهای فرهنگی و هنری آنطور که باید دیده نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت فلاحتی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین انجمن‌ها و مؤسسات فرهنگی و هنری بخش مروست با حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه جدید مروست دیدار و در خصوص مسائل فرهنگی این بخش گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

حجت‌الاسلام ابراهیمی در این دیدار با تاکید بر اینکه فرهنگ از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که باید به آن توجه شود، گفت: هر آنچه در جامعه با آن روبرو هستیم ریشه در فرهنگ دارد و اهالی فعال در حوزه فرهنگ و‌ هنر همیشه مظلوم واقع شده‌اند.

,

امام جمعه جدید مروست اضافه کرد: مظلوم از این جهت که انجام کار فرهنگی و هنری تلاش و سختی‌های زیادی را در پی دارد اما آنطور که باید همیشه به آن توجه نشده است.

,

وی خاطرنشان کرد: ‌انتظار می‌رود در تحقق بسیاری از اهداف و برنامه‌های فرهنگی که مدنظر داریم بتوانیم از ظرفیت خوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن‌های تابعه آن استفاده نماییم.

,

لزوم کاربردی کردن فعالیت‌های فرهنگی و هنری

, لزوم کاربردی کردن فعالیت‌های فرهنگی و هنری,

فلاحتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش مروست نیز در این دیدار، گفت: کسانی که در حوزه فرهنگ فعالیت می‌کنند وظیفه خطیری بر عهده دارند و در انجام‌ فعالیت‌های فرهنگی باید از اهل‌فن، کاردان و متخصص استفاده کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید به سمت کاربردی شدن برود، اضافه کرد: اگر کارهای فرهنگی و هنری به سمت کاربردی شدن برود بدون شک می‌توان شاهد اثرگذاری بهتر آن در سطح جامعه شد.

,

 

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه