اخبار داغ

وعده های مسئولان برای اتمام پروژه های بر زمین مانده کهگیلویه و بویراحمد

وعده های مسئولان برای اتمام پروژه های بر زمین مانده کهگیلویه و بویراحمد
پروژه های در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که روند فرسایشی پیدا کرده است و مسئولان یکی از دلایل مهم عدم پیشرفت این پروژه را نبود اعتبارات اعلاممی کنند..
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس این پایگاه خبری  برنامه روستاگردی خود را برای بررسی و پیگیری مشکلات مردم در نقاط مختلف استان در دستور کار قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همین رابطه  ابتدا به روستای گردوه در فاصله 35 کیلومتری از شهر یاسوج مرکز استان واقع شده استف جهت بررسی مشکلات آن روستا مراجعه شد.

,

ساکنان این روستا به مشکلات کم آبی در این روستا اشاره کرده و بیان داشتند:  مردم  روستا از آب سالم  بی بهره اند و به وجود املاح از شن و سنگ ریزه در آب آشامیدنی اذعان داشتند.

,

, ,

یکی از اهالی روستا گفت: تمام افراد این روستا در اثر این آب دچار بیماری های کلیوی شدند و از مسئولان خواستار بررسی حل مشکلات آب آشامیدنی این روستا هستند.

,

در این خصوص تماس های مکرر صبح زاگرس به منظور پاسخگویی مسئولان آبفای استان به علت عدم پاسخگویی بی نتیجه ماند و مردم چشم انتظار حل مشکلاتشان هستند.

,

این روستا علاوه بر مشکلات آب دارای از وعده های بر زمین مانده مسئولان در حوزه جاده در رنج بودند.

,

در همین رابطه  دهیار روستای گردوه  گفت: برای تکمیل  جاده روستا مکاتبات متعدد با مسئولان برای برطرف کردن آن  انجام شد.

,

وی در ادامه گفت: امروز ما منکر توسعه ،کار و فعالیت انقلاب و مسئولان در این روستا نیستیم و هرچه داریم از برکات این انقلاب است، اما هنوز مشکلاتی داریم که برطرف کردن آنها نیازمند توجه و نگاه بیشتر مسئولان است.

,

 مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص مشکلات جاده روستای گردوه گفت: در صورت تخصیص اعتبارات آسفالت این روستاها را بر اساس اولویت بندی پیگیری خواهیم کرد.

, صبح زاگرس,

وی با بیان اینکه در سال جاری به دلیل نبود اعتبارات کار آسفالت جاده این روستا انجام نشد گفت: کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر 720 روستا دارد که کار تکمیل آسفالت بیش از 350 روستا از این تعداد نیازمند اعتبار است و در خصوص این روستا به تناسب اعتباراتی که در نظر گرفته شود کار خواهد شد.

,

در ادامه سفرنامه صبح زاگرس  وضعیت زمین ورزشی شهر چیتاب که توسط دو نفر از خیرین این شهر به اداره کل ورزش و جوانان اهدا شده بوداما تکمبل و بهره برداری از آن به منظور چمن آن  بدون پیشرفت فیزیکی باقی مانده بود مورد بررسی قرار گرفت.

,

 دلبازجو در گفتگو با صبح زاگرس گفت: زمین های فوتبال خاکی هستند و مردم چشم انتظار چمن زمین های ورزشی هستند در حالی که این زمین جزء پروژه های استانی آورده شده است، اما به علت ضعیف بودن اعتبارات امکان چمن آن میسر نیست.

, صبح زاگرس,

مسئول امور فنی ورزش و جوانان استان با بیان اینکه فعالیت بر روی این زمین ورزشی جزء اولویت های اول است، گفت: با تامین اعتبار این پروژه کار چمن این زمین ورزشی انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه