اخبار داغ

وقوع ۳۷ فقره آتش‌سوزی در جنگل‌های استان گلستان/ تلاش ۵۱ گروه برای مهار آتش‌سوزی‌ها

وقوع ۳۷ فقره آتش‌سوزی در جنگل‌های استان گلستان/ تلاش ۵۱ گروه برای مهار آتش‌سوزی‌ها
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با اشاره به افزایش بالای دمای هوای استان گفت: در چند روز اخیر بیش از ۳۷ فقره آتش سوزی در جنگل های استان رخ داده و ۵۱ گروه در تلاش برای مهار آتش‌سوزی‌ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حبیب یارادبزی در گرگان ضمن هشدار حریق احتمالی در ارتفاعات جنگلی استان گلستان اظهارداشت: از ابتدای هفته گذشته، تاکنون 37 مورد حریق در ارتفاعات جنگلی استان گلستان رخ داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: با توجه به افزایش دمای هوا در استان و وقوع چندین فقره آتش سوزی در استان، 51 گروه متشکل از نیرو‌های ستادی و قرق بان در مناطق مختلف به صورت آماده باش هستند.

,

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان ادامه داد: تجهیزاتی کافی و مورد نیاز مانند، دمنده، چنگه، اره موتوری، بیل و آب در اختیاراین نیرو‌ها قرار گرفته است.

,

یارادبزی افزود: در صورت روشن کردن آتش به هر دلیل، حتما موقع بازگشت از خاموش شدن کامل آتش اطمینان حاصل کنند.گردشگران، کوهنوردان و شکارچیان اگر برای آخر هفته به ارتفاعات می‌روند از روشن کردن آتش خودداری کنند.

,

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: همه این آتش سوزی‌ها مهار و اطفا شده است و اگر هم نقطه‌ای به دلیل کنده‌های نیم سوز شده در حال دود کردن باشد نیرو‌ها برای خاموش کردن آن اقدام می‌کنند.

,

هواشناسی گلستان پیش بینی کرده است که تا فردا دمای هوا به بیش از 28 درجه خواهد رسید.امروز هم در سراسر استان شاهد افزایش دما و وزش باد گرم هستیم.

,

انتهای پیام/

,

منبع: تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه