اخبار داغ

لیگ برتر والیبال بانوان| تقابل جذاب خودروسازان در هفته دوم مرحله نهایی/ اسامی داوران و ناظران اعلام شد

لیگ برتر والیبال بانوان| تقابل جذاب خودروسازان در هفته دوم مرحله نهایی/ اسامی داوران و ناظران اعلام شد
هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر بانوان درحالی فردا (شنبه) آغاز خواهد شد که جدال پیکان و سایپا، دو تیم خودروساز این رقابت‌ها، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از فردا (شنبه) با برگزاری 2 دیدار در سالن فدراسیون آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مرحله از لیگ برتر بانوان، تیم‌های سایپا، شهرداری قزوین، پیکان و ذوب‌آهن برای کسب مقام‌های اول تا چهارم به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و جایگاه نهایی تیم‌ها بر اساس جدول این گروه بعد از شش دیدار هر تیم مشخص خواهد شد.

,

هفته نخست متمرکز مسابقات این گروه 16 و 18 دی‌ماه با چهار دیدار برگزار شد و هفته سوم هم در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه 7 و 9 بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد.

,

هفته دوم این رقابت‌ها، فردا با دیدار ذوب آهن اصفهان و شهرداری قزوین آغاز می‌شود. شاگردان فریبا صادقی در تیم ذوب آهن اصفهان بعد از کسب یک برد و یک باخت و کسب 3 امتیاز در هفته اول، حالا به دنبال صعود از جایگاه دوم به رتبه نخست جدول هستند. در طرف مقابل شاگردان اکرم قهرمانی در تیم شهرداری قزوین که هر دو بازی قبلی خود را با شکست پشت سرگذاشته‌اند تا تیم آخر جدول باشند، قصد دارند در جدال با ذوبی‌ها نخستین برد خود را به ثبت برسانند.

,

تقابل خودروسازان نیز یکی جذاب‌ترین دیدارهای هفته دوم خواهد بود؛ جایی که دو تیم پیکان و سایپا برای پیروزی در این جدال پرهیجان تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت. شاگردان میترا شعبانیان در تیم پیکان بعد از برد مقابل شهرداری قزوین و شکست 3 بر صفر مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته اول، این هفته به دنبال جبران مافات و فاصله گرفتن از رتبه سوم هستند.

,

شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپا نیز که هر 2 بازی گذشته خود را با کسب امتیاز کامل پشت سرگذاشته‌اند و تیم نخست جدول رده‌بندی هستند، اصلا قصد ندارند با یک شکست غیرمنتظره، جایگاه خود را از دست بدهد.

,

سایپا در صورت پیروزی در این بازی، صدرنشینی خود را ثبت خواهد کرد و اگر پیکان برنده این جدال حساس باشد، می‌تواند امیداور به صعود از جایگاه سومی باشد. البته رقم خوردن این اتفاق وابستگی شدیدی به نتیجه دیدار ذوب‌آهن اصفهان با شهرداری قزوین دارد.

,

برنامه و اسامی داوران و ناظران روز نخست هفته دوم متمرکز مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان در گروه چهار تیم برتر به قرار زیر است:

,

شنبه 27 دی ماه

,

ساعت 14:30 : ذوب‌آهن اصفهان – شهرداری قزوین

,

داور اول: زینب حقی، داور دوم: مرضیه ابراهیم‌زاده، ناظر فنی: مهین مومن  و ناظر داوری: غفاری

,

 

,

ساعت 17:30 : پیکان – سایپا

,

داور اول: هدیه صابری، داور دوم: نرگس افشین، ناظر فنی: لیلی توکلی و ناظر داوری: زرنویس‌زاده

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه