اخبار داغ

فرماندار فارسان:

دوسوم تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در فارسان محقق شد

دوسوم تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در فارسان محقق شد
طاهری گفت: در حوزه اشتغال شهرستان فارسان تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان چیزی در حدود 1500 نفر در سال 99 بوده که تقریباً نزدیک دوسوم آن محقق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طاهری فرماندار شهرستان فارسان  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ پیرامون اشتغال شهرستان فارسان گفت: در حوزه اشتغال شهرستان فارسان تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان چیزی در حدود 1500 نفر در سال 99 بوده که تقریباً نزدیک دوسوم آن محقق شده و در فرصت باقی‌مانده دستگاه‌ها تلاش خواهند کرد به تعهدشان عمل کنند.
 
وی در ادامه افزود: در حوزه تسهیلات توسعه روستایی و عشایری سهم شهرستان حدود 17 میلیارد تومان بوده که تاکنون بیش 30 میلیارد تومان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جذب داشته ایم.
 
طاهری خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 1200 نفر اشتغال ایجادشده و در حوزه مشاغل خانگی سهم شهرستان فارسان چیزی در حدود 700 میلیون تومان بوده که با ایجاد اشتغال 70 نفر کاملاً جذب‌شده است.
 
فرماندار شهرستان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری بعنوان اصلی ترین معضل شهرستان اظهار داشت : اولویت اصلی ما در شهرستان حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم قطعا سایر مشکلات شهرستان نیز خود به خود حل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه