اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

شهدا ستون‌های مستحکم عزت و سربلندی نظام اسلامی هستند

شهدا ستون‌های مستحکم عزت و سربلندی نظام اسلامی هستند
مهجوری گفت: شهدا همچون ستون‌های مستحکم عزت و سربلندی برای نظام اسلامی می‌مانند و تا زمانی که جریان شهادت در نظام اسلامی جاری است دشمنان اجازه هیچ‌گونه عرض‌ اندامی نخواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین استقبال و گرامیداشت یاد و خاطر شهید والامقام جعفر نوروزی در سپاه ناحیه اراک در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: خدا را امروز بیش از هر زمانی بابت بازگشت شهید والامقام تازه تفحص شده شهید جعفر نوروزی شاکر هستیم و این یک سعادت بزرگ است که قسمت ما شده و لذا باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

, ,

مهجوری اظهار کرد: بازگشت سرافرازانه دو شهید اراکی تازه تفحص شده به وطن که مانند ستاره هایی درخشان می مانند روح تازه ای به جامعه می بخشد و بسیار امیدبخش است.

,

وی ادامه داد: امروز رایحه عطر خوش شهید در جامعه جاری شده و موجب پیچیده شدن نسیم رحمت در جامعه می شود و لذا بسیار باید این فرصت را غنیمت بدانیم و از آن به خوبی استفاده کنیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: شهید جعفر نوروزی علاوه بر مقام والایی که با شهادت خود در نزد خداوند متعال کسب کردند مجاهد فی سبیل الله هستند که این مقام بسیار ارزشمندی است.

,

مهجوری بیان کرد: شهدا همچون ستون های مستحکم عزت و سربلندی برای نظام اسلامی می مانند و تا زمانی که جریان شهادت در نظام اسلامی جاری است دشمنان اجازه هیچ گونه عرض اندامی نخواهند داشت.

,

وی اضافه کرد: آنچه امروز در سرزمین اسلامی وجود دارد به برکت خون شهدا به دست آمده و شهیدان از هستی خود گذشتند تا اسلام و مکتب اهل بیت(ع) زنده بماند و لذا ادامه راه شهدا بسیار حیاتی و ضرورت است.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: راه شهید جعفر نوروزی راه جهاد فی سبیل الله است و امروز باید این راه با عظمت را تا پیروزی کامل اسلام با قدرت و قوت ادامه دهیم.

,

دی ماه امسال پس از گذشت ۳۰ سال از شهادت، پیکر مطهر شهید «جعفر نوروزی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس استان مرکزی در منطقه عملیاتی خانقین کشف شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه