اخبار داغ

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

حضرت زهرا(س) الگویی تمام‌عیار برای همه مسلمانان است

حضرت زهرا(س) الگویی تمام‌عیار برای همه مسلمانان است
حجت الاسلام متقی نیا با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگویی تمام‌عیار برای همه مسلمانان است، گفت: امام حسین(ع) تربیت شده مکتب حضرت زهرا(س) است که واقعه عاشورا را با هدف حفظ اسلام و ارزش‌ها به پا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام قاسم متقی نیا در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: ارتباط عاطفی، قلبی و معنوی اهل بیت(ع) خصوصا حضرت فاطمه(س) از نظر معنویت و عبادی باعث رشد و کمال در انسان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) الگویی تمام عیار برای همه مسلمین است، افزود: الگو گیری از رفتار و گفتار حضرت فاطمه(س) به عنوان اسوه و الگویی در سبک زندگی اسلامی است که بهره گیری از رفتار این بزرگ بانوی اسلام می تواند انسان را به سعادت برساند.

,

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه ابعاد مختلفی در زندگی حضرت زهرا(س) الگوی شیعیان است، گفت: در بُعد عبادی این بانوی بزرگ سرآمد بودند و مقام عبودیت ایشان برای همه ما یک الگوی بی نظیر است چرا که یک عابد به تمام معنا بودند.

,

حجت الاسلام متقی نیا تصریح کرد: در بُعد اجتماعی حضرت فاطمه(س) در خانواده بسیار به خوبی رفتار می کردند و در سیره تربیتی نیز به عنوان یک مادر توانستند فرزندانی رشید و بی نظیر را تربیت کنند که نمونه آن امام حسین(ع) بود که واقعه عاشورا را در تاریخ با هدف حفظ اسلام و ارزشها رقم زد.

,

وی بیان کرد: در مسائل سیاسی، حضرت فاطمه(س) در برنامه های مختلف اجتماعی و سیاسی حضور داشتند و نقش این بانوی بزرگ در این جهات بسیار حائز اهمیت بود.

,

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه حضرت زهرا اولین شهیده راه ولایت بودند افزود: اعتقاد ایشان به ولایت و اهمیت به این امر مهم سبب شد تا حضرت فاطمه(س) در این راه به شهادت برسد و جان خود را در این راه تقدیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه