اخبار داغ

نقدی به اقدام سوال‌انگیز مسئول روابط عمومی شورای شهر ارومیه؛

بهره‌برداری شخصی از امکانات شورای شهر ارومیه/ اینجا صحن شورای شهر است یا آتلیه!

بهره‌برداری شخصی از امکانات شورای شهر ارومیه/ اینجا صحن شورای شهر است یا آتلیه!
انتشار یک عکس در کانال شورای شهر ارومیه این شبهه را ایجاد می‌کند که صحن شورای شهر ظاهرا به محلی برای تبلیغ مستقیم مسئول روابط عمومی شورا تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، کانال شورای شهر ارومیه در حالی با انتشار یک عکس خبر از برگزاری جلسه این شورا را منتشر کرد که در تصویر به جای عکس نمایندگان، تصویر دو نفر از عوامل روابط عمومی شورا دیده می‌شود. عکس اینگونه القا می‌کند که این دو نفر بااستفاده از کانال شورای شهر در حال تبلیغ خود هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

انتشار این عکس نشان می‌دهد روابط عمومی‌ که وظیفه ذاتی آن اطلاع رسانی دقیق و درست از جلسه صحن است ظاهراً به محلی برای تبلیغ مستقیم مسئول روابط عمومی تبدیل شده است.

,

عکس یادگاری مسئول و کارشناس روابط عمومی در حالی در کانال اطلاع رسانی رسمی شورای شهر ارومیه بازنشر می‌شود که مسئول روابط عمومی به صورت رسمی از ورود خود به عرصه انتخابات دوره آتی شورا خبر داده و این یعنی تبلیغ زودهنگام و غیرمجاز یک فرد در کانالی وابسته به شورای شهر!

,

البته این تصویر تنها عکس وی نبوده و در ایام مختلف به بهانه همراهی با اعضای شورا و مسئولان استانی و کشوری حاضر در شورا نیز تصاویر متعددی در کانال مجموعه منتشر کرده است.

,

حالا باید دید اعضای شورای شهر نسبت به این اقدام سوال‌برانگیز مسئول روابط عمومی و انجام کار تبلیغاتی با بودجه بیت‌المال واکنشی نشان می‌دهند یانه!

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه