اخبار داغ

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران:

کارت بازرگانی ۱۰۰۰ صادرکننده رفع تعلیق شد

کارت بازرگانی ۱۰۰۰ صادرکننده رفع تعلیق شد
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به تعلیق بیش از ۲ هزار کارت بازرگانی واحدهای غیرتولیدی گفت: با اقدامات انجام شده بیش از هزار کارت بازرگانی از تعلیق خارج شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم با اشاره به برگزاری بیست جلسه کمیته اقدام ارزی و سیزده نشست کارگروه پایش رفتار تجاری ضمن رصد مشکلات فراروی صادرکنندگان در زمینه‌های ایفای تعهدات ارزی و بازگشت ارز حاصل از صادرات اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و معضلات منعکس شده به کمیته اقدام ارزی، پس از بحث و بررسی راهکارهای اجرایی برای آنها ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اسناد بالادستی موجود، تشکیل کارگروه پایش رفتار تجاری را در راستای اجرایی شدن ماده ۱۰ آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات عنوان کرد و افزود: براساس مصوبات این کارگروه، عدم ایفای تعهدات ارزی، سوء رفتار تجاری بوده و نسبت به تعلیق بیش از ۲۰۰۰ کارت بازرگانی واحدهای غیرتولیدی اقدام شد که بر اساس اقدامات انجام شده توسط کارگروه اقدام ارزی در سازمان توسعه تجارت ایران و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و راهکارهای اجرایی و در نهایت اقدامات صادرکنندگان، کارت بازرگانی بیش از ۱۰۰۰ صادرکننده از حالت تعلیق خارج شده است.
,
 
,
مسئول کمیته اقدام ارزی، با اشاره به آسیب‌شناسی صورت گرفته در باره فرایند صدور و تمدید کارت‌های بازرگانی و مشکلات پیش رو، ادامه داد: با اصلاحات انجام شده با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، مشکلات موجود به حداقل رسیده و انتظار می‌رود با تمهیدات در نظر گرفته شده فرآیند صدور و تمدید کارت‌های بازرگانی با دقت بیشتری انجام شود.
,
 
,
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه مشترک کارگروه اقدام ارزی و کمیته پایش رفتار تجاری، اقدامات مثبت انجام شده در طول ماه‌های اخیر، به ویژه پس از اجرایی شدن مصوبه یکصد و هفتاد و هفتم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، را حاصل همکاری کلیه بخش‌های خصوصی و دولتی در قالب کمیته‌های اقدام ارزی و کارگروه پایش رفتار تجاری دانست.
,
 
,
نشست مشترک کارگروه اقدام ارزی و کمیته پایش رفتار تجاری با حضور کلیه اعضا و نمایندگانی از قوه قضاییه و به همت دبیرخانه کمیته اقدام ارزی برگزار شد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه