اخبار داغ

خطرتاک ترین مسیر ارتباطی

جای خالی اورژانس جاده ای در محور یاسوج به سی سخت

جای خالی اورژانس جاده ای در محور یاسوج به سی سخت
با وجود تردد بالا در محور یاسوج به سی سخت و کوهستانی بودن این مسیر نیاز مبرم به اورژانس جاده ای با استاندارد های لازم وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از   صبح زاگرس روزانه حجم بالایی از تردد ها در محور مواصلاتی یاسوج به سی سخت مشاهده می شود، چرا که به گفته مسئولان حدود۷۰ درصد از مدیران و مسئولان شهرستان دنا پروفایل بوده و بصورت روزانه از یاسوج به سی سخت سفر می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این موضوع همچنین توریستی بودن شهر سی سخت بر اهمیت احداث ساختمان اورژانس بیمارستان جاده ای در این محور مواصلاتی افزوده است.

,

, ,

 با گذشت بیش از 7 سال از استقرار اورژانس بین جاده ای سی سخت – یاسوج در "دشت بازار" و 5 کیلومتری شهر سی سخت، این پایگاه در کانکس مستقر است و همچنان مشکل واگذاری زمین مورد نیاز برای احداث این پایگاه اورژانس بین جاده ای حل نشده است.

,

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اقداماتی برای پیگیری اختصاص زمین به این پایگاه بین جاده ای انجام داده اند و چند مرتبه به منابع طبیعی مراجعه کردند که پیشنهادهای در خصوص واگذاری زمین داده بودند، اما یا در حریم راه بوده و یا امکانات آب و برق گاز فراهم نبوده و یا مورد تایید علوم پزشکی نبوده است.

,

, ,

گفتنی است خیلی از زمین های آن اطراف، خصوصی است که 200 متر زمین برای احداث ساختمان این پایگاه چیز زیادی نیست که نتوانند در اختیار این پایگاه امدادی قرار دهند.

,
 انتظار می رود مسئولین استانی برای خدمات رسانی این پایگاه های امدادی و اورژانسی توجه ویژه ای داشته باشند و مشکل تخصص زمین های لازم برای احداث این پایگاه را برطرف کنند و این نیاز به یک اقدام جهادی توسط مسئولان است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه