اخبار داغ

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

800 نفر از مددجویان بهزیستی در اسلام آبادغرب پشت نوبت دریافت مستمری

800 نفر از مددجویان بهزیستی در اسلام آبادغرب پشت نوبت دریافت مستمری
جهانبخش حیدری گفت: 800 نفر در شهرستان اسلام آبادغرب متقاضی پشت نوبت دریافت مستمری هستند و برخی افراد بعلت مشکلات اقتصادی و ناهنجاری های اجتماعی نیاز به حمایت فوری دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اسلام آبادخبر، عصر امروز جلسه پیگیری و رصد آسیب های اجتماعی شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، معاونین این اداره کل و مسئولین شهرستان، در فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آبادخبر،,

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این نشست با بیان برخی مشکلات شهرستان در حوزه وظایف بهزیستی گفت: 800 نفر از مددجویان بهزیستی در شهرستان متقاضی پشت نوبت دریافت مستمری هستند و برخی افراد بعلت مشکلات اقتصادی و ناهنجاری های اجتماعی نیاز به حمایت فوری دارند.

,

وی افزود: در آستانه سال جدید بحث معتادین متجاهر چهره نازیبایی به شهر داده که لازم است کمپ ماده 16 ظرفیت ویژه ای برای پوشش این افراد در نظر بگیرد چون خیلی از خانواده ها هزینه استفاده از ماده 15 را ندارند و راندمان مثبت این اقدام پایین می آید.

,

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: به نظر ما بحث متکدیان سازمان یافته است و مسئولین استان باید این موضوع را ریشه یابی و برطرف نمایند چون متکدیانی که در سطح شهرستان جمع آوری شده اکثرا" غیربومی بوده وبه نظر می رسد افرادی سودجو پشت پرده انتقال و سازماندهی این افراد در مکانهای مختلف گذرگاه های شهرستان می باشند.

,

در این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان،مدیر بهداشت شهرستان، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری و مسئولین دفاتر تسهیل گری شهرستان اهم مشکلات شهرستان را برشماری و پیشنهاداتی در این رابطه به تصویب رسید.

,

در خاتمه این جلسه لوح تقدیر توسط مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به فرماندار اسلام آبادغرب در راستای حمایت از حقوق جامعه هدف بهزیستی شهرستان اهداء شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه