اخبار داغ

اسدی: برای فاضلی آرزوی موفقیت می‌کنیم؛

مراسم معارفه جلالی در تهران برگزار شد/ غیبت دستیار اول آقا معلم در ورزشگاه کارگران

مراسم معارفه جلالی در تهران برگزار شد/ غیبت دستیار اول آقا معلم در ورزشگاه کارگران
مراسم معارفه مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم معارفه مجید جلالی سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی امروز در ورزشگاه کارگران تهران برگزار شد. در تمرین امروز جلالی و رضا مرتضی زاده به عنوان اعضای جدید کادر فنی نساجی حاضر شدند و میثم بائو و فرهاد کوچک زاده و هاروت مربی دروازه بان‌ها نیز از کادر قبلی در محل تمرین این تیم حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سهراب بختیاری زاده که به عنوان دستیار اول مجید جلالی انتخاب شده است امروز در مراسم معارفه کادر فنی جدید نساجی حضور نداشت اما حضور وی در کادر فنی این تیم قطعی است. طبق هماهنگی های صورت گرفته بختیاری زاده از فردا به تمرینات نساجی اضافه خواهد شد و کارش را در این تیم آغاز خواهد کرد.

,

علیرضا اسدی در خصوص حضور مجید جلالی به عنوان سرمربی تیم نساجی اظهار داشت: وحید فاضلی به دلیل عدم نتیجه گیری از تیم ما جدا شد و او هم نسبت به این قضایا با خبر بود و ما هم برای وی در آینده آرزوی موفقیت می کنیم. او مربی است که دانش فنی خوبی دارد اما نساجی باید مسیر خود را ادامه بدهد به همین دلیل هیات مدیره مجید جلالی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد. او شناخت قبلی از وضعیت تیم و هواداران در قائمشهر داشت و طبیعتا ارتباط وی و تیم با هواداران نزدیک تر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه