اخبار داغ

سند همکاری فدراسیون کشتی و شهرداری مشهد امضا شد

دبیر: کشتی مشهد امروز ملی پوش ندارد/ کلایی: می خواهیم در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی فعالتر شویم

دبیر: کشتی مشهد امروز ملی پوش ندارد/ کلایی: می خواهیم در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی فعالتر شویم
سند همکاری فدراسیون کشتی و شهرداری مشهد با حضور دبیر و کلایی امضا شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم رونمایی از برنامه راهبردی فدراسیون کشتی (۲۰۲۱-۲۰۲۸) با حضور رئیس فدراسیون کشتی و مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مراسم محمدرضا کلایی شهردار مشهد و مسعود ریاضی رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی نیز حضور داشتند و در حاشیه آن سند همکاری فدراسیون کشتی با شهرداری مشهد در حضور شهردار و رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی به امضا رسید.

,

علیرضا دبیر درباره امضای این سنمد همکاری اظهار داشت: تجربه ١١ ساله در کار شهری دارم. کار کردن در شهر واقعا سخت است. به شهرهای بزرگ که می رویم با شهردارها صحبت می کنیم. مشهد قهرمان المپیک و جهان داشته امیر و رسول خادم، زینل نیا و خدایی قهرمانان بزرگی بودند اما امروز مشهد ملی پوش ندارد. در سه سال آینده اتفاقاتی می افتد. کاری که کلایی برای کشتی انجام داد، ثمره اش در آینده دیده می شود.

,

در ادامه محمدرضا کلایی شهردار مشهد گفت: این سند راهبردی کشتی خیلی عملیاتی است و کسی که این سند را سفارش داده، مشخص است که دنبال کار است. ان شاءالله که اجرایی شود. البته ماده ٤ که مربوط به اهداف کمی و زیر ساختی است را دبیر زودتر آغاز کرده.

,

وی ادامه داد: قرار است در نقاطی که می شود استعدادیابی شود، این کار را انجام دهیم. در نقاط کم برخوردار در مشهد کار بیشتری انجام می شود. جام سیدجعفر موسوی را داشتیم که امیدوارم در تقویم سالانه جا بیفتد که جام فاخری را برگزار کنیم. در لیگ برتر یک تجربه داشتیم که می خواهیم در هر دو بخش آزاد و فرنگی فعالتر شویم.

,

شهردار مشهد اضافه کرد: کار ما بیشتر زیرساختی است و مجموعا امیدوارم در چند موضوع با رویکرد استعدادیابی و توجه به نوجوانان و برگزاری مسابقات و در موضوع تجهیز و زیرساخت ها کار کنیم. ما خیلی دنبال این هستیم که یک رویداد جدی را برگزار کنیم. بازیهای اکو را در 5 رشته داریم که کشتی جزو آن است. نیمه دوم تابستان آینده به نظر می توانیم این رقابت ها را برگزار کنیم.

,

در ادامه علیرضا دبیر نیز اضافه کرد: قرار است 5 خانه کشتی ظرف 3 ماه آماده شود. فدراسیون ٢٠ سال بابت توسعه کشتی در مشهد بهره بردار آن خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه