اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه:

موارد ابتلا به کرونا در پاوه افزایش یافته است

موارد ابتلا به کرونا در پاوه افزایش یافته است
حشمت کریمی از افزایش موارد ابتلا به کرونا در پاوه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حشمت کریمی در گفتگو با خبرنگار هزار ماسوله اظهار داشت: در مواجهه با موج سوم بیماری کرونا خوشبختانه همراهی مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی باعث مدیریت بحران شد اما متاسفانه در چند روز اخیر شاهد کمرنگ شدن رعایت این نکات در سطح جامعه و در نتیجه افزایش موارد ابتلاء به کووید19 هستیم که موضوعی بسیار نگران کننده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه با اشاره به فرسایشی شدن درگیری جامعه با بیماری کرونا و خستگی کادر درمان هشدار داد اگر افزایش بیماران کرونایی همچنان ادامه پیدا کند  شاهد بحرانی به مراتب خطرناکتر از بحران آبان ماه خواهیم بود.
 
وی گفت: تجمعات مردم در مراکز پُرتردد و پُرتراکم، دورهمی های خانوادگی ،خصوصا شرکت در مراسم تعزیه و استفاده نکردن مردم از ماسک بیشترین عوامل انتشار کرونا در شهرستان هستند.

 کریمی در پایان گفت: یک بار دیگر از همشهریان عزیز خواهشمندیم افزایش موارد ابتلا به کرونا در چند روز اخیر را به عنوان هشداری جدی قلمداد کرده و از سهل انگاری در این زمینه خوداری کنند چون قطعا همراهی مردم با رعایت بهداشت فردی، زدن ماسک، شستشوی دست ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی  و عدم شرکت در مراسم تعزیه و سایر اماکن پرتردد میتواند کمک شایانی به مهار شیوع بیماری کمک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزار ماسوله,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه