اخبار داغ

رئیس اداره محیط زیست شهرستان پاوه:

حفاظت از محیط زیست و طبیعت ریشه در فرهنگ هر منطقه ای دارد

حفاظت از محیط زیست و طبیعت ریشه در فرهنگ هر منطقه ای دارد
محمد اخگر زاده گفت: حفاظت از محیط زیست ، طبیعت و حیات وحش، ریشه در اخلاق، فرهنگ و اعتقادات انسان داشته و در هر منطقه ای که این سه شاخص قوی و محکم باشد به نسبت محیط زیست سالم و امن تری خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اخگر زاده در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله بمناسبت گرامیداشت روز ملی هوای پاک اظهار داشت:۲۹ دی ماه روز ملی هوای پاک است و امسال با شعار (هوای پاک؛ تعهد مسئولان؛ مشارکت مردم ) بمنظور جلب توجه مردم به موضوعات زیست محیطی، زندگی سالم و تنویر افکار عمومی نامگذاری شده است.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان پاوه افزود: این عنوان در واقع در راستای ایجاد حساسیت بین اقشار مختلف جامعه در جهت تلاش و مشارکت همگانی در کاهش آلودگی ها با عدم استفاده از خودروهای تک سرنشین و استفاده از خودروهای عمومی، صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی در منازل و ادارات، رفع نواقصات خودروها و ‌‌‌‌... محقق خواهد شد.

 وی گفت: حفاظت از محیط زیست، طبیعت و حیات وحش، ریشه در اخلاق، فرهنگ و اعتقادات انسان داشته و در هر منطقه ای که این سه شاخص قوی و محکم باشد به نسبت محیط زیست سالم و امن تری خواهد داشت.

 اخگر زاده ادامه داد: معاونت فرمانداری شهرستان پاوه در راستای اجرای برنامه های مربوط به هفته هوای پاک، روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۱ را بعنوان " روز بدون خودرو" برای شهرستان اعلام و از عموم شهروندان و همشهریان، کلیه ادارات و ارگانهای دولتی و عمومی و ... درخواست داشتند تا حتی المقدور از تردد خودروهای شخصی و تک سرنشین خودداری و در صورت ضرورت از خودروهای عمومی استفاده کنند.

 وی در پایان گفت: برای کمک به حفظ سلامت خود و دیگران، جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ طبیعت و داشتن محیط زیست سالم و امن همه با هم  باید تلاش و حس مسئولیت پذیری در این زمینه در تک تک شهروندان  تقویت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه