اخبار داغ

پیگیری سوژه های مردمی؛

خاموشی مطلق در یک روستای باشت و خطر سرقت احشام

خاموشی مطلق در یک روستای باشت و خطر سرقت احشام
اهالی روستای "دلی رباط" در بخش بوستان شهرستان باشت از نبود روشنایی در کوچه های این روستا و نا امنی حاصل از آن و خطر سرقت احشام گلایه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  روشنایی نامناسب معابر در روستای "دلی رباط" از توابع  بخش بوستان در شهرستان باشت کهگیلویه وبویراحمد رفت و آمد را برای ساکنان این روستا دشوار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اهالی روستای دلی رباط خواستار رسیدگی مسئولین به وضعیت موجود در این روستا هستند و اذعان دارند  تردد در شب برای آنان در کوچه های روستا مشکل است.

,

یکی از اهالی این روستا گفت: چندین بار برای بر طرف شدن معضل روشنایی کوچه های  روستا با اداره برق شهرستان تماس داشتیم و خواستار پیگری و برطرف شدن این مشکل شدیم که متاسفانه تاکنون به نتیجه ای نرسیده ایم.

,

وی گفت: بعضی از ساکنین روستا خودشان دست به کار شدند و با هزینه شخصی برای تیر های برق موجود در روستا لامپ روشنایی خرید و نصب کرده اند تا بتوانند شب ها در کوچه های روستا تردد کنند.

,

این فرد روستایی اذعان کرد: چون اغلب روستا دامدار هستند، و جایگاه نگهداری دامها در روستا است و  امکان سرقت از احشام در شب وجود دارد، از مسئولین شهرستان باشت خصوصا اداره برق انتظار می رود که هر چه سریعتر این معضل را برای ما حل کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه