اخبار داغ

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی آسان شیمیدر و مهرام/ نیروی زمینی و آینده سازان سه رقمی شدند

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی آسان شیمیدر و مهرام/ نیروی زمینی و آینده سازان سه رقمی شدند
در ادامه رقابتهای لیگ برتر بسکتبال شیمیدر و مهرام به پیروزی رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با برگزاری 2 بازی از هفته نهم از گروه الف ادامه یافت. در نخستین بازی امروز شیمیدر این رقابت‌ها به مصاف نیروی زمینی رفت و در یک بازی یکطرفه با نتیجه 107 بر 66 به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر است:

,

کوارتر اول: ۵-۳۱ شیمیدر

,

کوارتر دوم: ۱۹-۲۱ شیمیدر

,

کوارتر سوم: ۱۶-۲۵ شیمیدر

,

کوارتر چهارم: ۲۶-۳۰ شیمیدر

,

ارسلان کاظمی با ۱۰ امتیاز، ۱۶ رییاند، ۴ اسیست، ۳ استیل و ۱ بلاک دبل دبل کرد و موثرترین بازیکن شیمیدر بود. کلوین آمایو با ۱۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۱ اسیست و ۲ استیل، امتیازآورترین بازیکن شیمیدر لقب گرفت.

,

علیرضا رستمی با ۲۱ امتیاز، ۴ریباند، ۳ اسیست و ۱ استیل موثرترین و پرامتیازترین بازیکن تیم نیروی زمینی بود.

,

در دومین بازی امروز مهرام به مصاف آینده سازان رفت و در یک بازی برتر و آسان با نتیجه 112 بر 52 به پیروزی رسید. نتایج کوارترهای این بازی یک طرفه 29 بر 18، 40 بر 11، 24 بر 8 و 19 بر 15 بود.

,

داود نوری 11 امتیاز برای آینده سازان و محسن عسگری‌نیا 20 امتیاز و 9 ریباند برای مهرام کسب کردند. مهدی کامرانی در مدت 13 دقیقه حضورش در زمین 6 امتیاز و صمد نیکخواه بهرامی نیز در مدت 7 دقیقه 7 امتیاز برای مهرام به دست آوردند.

,

مهرام با این برد، هشتمین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد و بدون باخت با 16 امتیاز در صدر جدول گروه «الف» باقی ماند و تیم آینده سازان با 8 شکست متوالی و 8 امتیاز از انتهای جدول، تکان نخورد.

,

لیگ برتر بسکتبال، فردا (سه‌شنبه) با انجام دو بازی بین تیم‌های شیمیدر با آینده سازان و مهرام با نیروی زمینی ادامه پیدا خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه