اخبار داغ

ترجیح می‌دهم سکوت کنم؛

رضایی: قرار نبود اولتیماتوم به من رسانه‌ای شود/ کسانی که سابقه ورزشی دارند باید نظر بدهند!

رضایی: قرار نبود اولتیماتوم به من رسانه‌ای شود/ کسانی که سابقه ورزشی دارند باید نظر بدهند!
سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: هر کسی سلیقه و نظر خود را دارد اما این که این انتقاد ها از طرف چه کسی و با چه سابقه‌ای ورزشی مطرح می شود مهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان رضایی سرمربی ذوب‌آهن درباره شرایط این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: من بر خلاف خیلی از افراد که با صحبت های خود برای تیم ایجاد حاشیه می کنند ترجیح می‌دهم در این شرایط صحبتی درباره مشکلات تیم نکنم . صحبت های زیادی دارم که نه تنها درباره مشکل تیم ما بلکه درباره مشکلات کلی فوتبال ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رضایی در واکنش به اولتیماتوم باشگاه ذوب‌آهن به او، اذعان کرد: باشگاه و هیأت مدیره و مدیرعامل حق دارند نسبت به نتایج واکنش نشان دهند، اما واکنش آنها می‌توانست بهتر و حرفه‌ای‌تر باشد و این شک و شبهه را از تیم بردارد. با خود من صحبت کردند و من موافق بودم. صحبت بر این شد تا تمام اتفاقات جلسه به‌صورت محرمانه و شخصی بین اعضاء بماند.  این اخلاق‌ها برای آدم‌هایی که بالغ و عاقل هستند، صدق نمی‌کند که این موارد رسانه‌ای شود. درست نیست از هر میکروفونی استفاده کنند تا اختلافات و مسائل داخلی جلسه را به رسانه بکشند. زیاد دوست ندارم مسائل حاشیه‌ای را بگویم. اختلاف بین دو نفر و مسائل حاشیه‌ای و اختلافات سلیقه‌ای نباید دامن‌گیر تیم شود و فکر سرمربی و بچه ها را مشغول کند چراکه تیم‌ها را از بحث اصلی و موفقیت تیم به بیراهه می‌برد.

,

سرمربی ذوب‌آهن با تکان دادن سر و افسوس بابت اظهارات نماینده فلاورجان(استان اصفهان) در مجلس عنوان کرد: قرار نیست جواب ایشان  را بدهم. ایشان یک نظر شخصی دارند و از یک طرف نماینده شهر اصفهان نیستند و نماینده یکی از شهرهای مجاور هستند. شخصیت‌شان برای من جدا از نماینده، به‌عنوان شهروند ایرانی و شاید هم طرفدار تیم که باشند یا نباشند، قابل احترام است. ذات فوتبال نیز همین هست؛ پارسال هم همین اتفاق افتاد و تیم در هفته‌های پایانی با حضور من ماندنی شد.

,

رضایی با ارائه یک پیشنهاد به نماینده مجلس منتقد او اظهار کرد: بجای اینکه پس از پنج ماه بیایند و ابراز دلسوزی کنند که حق هم دارند، همان ابتدای فصل می‌آمدند؛ البته افرادی به ایشان پیامک زدند و ابراز عشق و علاقه به تیم کردند ولی ای‌کاش روزهای اول می آمدند و برای تیم دلسوزی می‌کردند و حرف‌های ما را هم می‌شنیدند.

,

او تاکید کرد: جز خیرخواهی تیم هدفمان چیز دیگری نیست. اگر ایشان یک سال بیشتر نیست که نماینده شدند و ابراز دلسوزی و عشق به مردم می‌کنند، ما الان در کار خودمان نزدیک به ۳۰ سال است که حضور داریم. بیشتر از همه چیز شخصیت خودمان مهم است و آبروی خودمان را جمع کردیم.

,

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه من ذوبی هستم، عنوان کرد: من از همین ذوب به تیم ملی رفتم و لژیونر شدم. بدانند از سرمایه‌های ذوب‌آهن هستم و دوست ندارم ضربه‌ای به حیثیت و اعتبار این تیم و خودم بخورد. از همه بیشتر دلم برای این تیم می‌سوزد. مهم این است که ایشان(نماینده مجلس) اطلاع داشته باشند که نسبت به حواشی فوتبال اطلاعات کسب کنند.

,

رضایی درباره حاشیه های تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در اکثر باشگاه ها مسائل حاشیه ای وجود دارد اما این که ۲ روز قبل از بازی این مشکلات را به مردم نشان دهیم حرکت غلطی است، این که بخواهیم اتفاقات و مشکلات تیم را رسانه ای کنیم کار اشتباهی است. اما باشگاه و هیئت مدیره حق دارند و می توانند نسبت به اتفاقات و نتایج واکنش نشان دهند اما این واکنش می توانست بهتر و درست تر باشد.

,

رضایی گفت: این اختلاف سلیقه‌ها نباید فکر بازیکنان و کادر را مشغول کند و بحث اصلی که موقیت تیم است را به بی راه ببرد. من دوست دارم مسائل حاشیه ای را در خانواده ذوب آهن حل کنیم و امیدوارم بتوانیم آرامش را به مجموعه ذوب آهن بازگردانیم.

,

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره اعتراضات نسبت به او گفت: هر کسی سلیقه و نظر خود را دارد اما این که این انتقاد ها از طرف چه کسی و با چه سابقه‌ای ورزشی مطرح می شود مهم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه