اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران خبر داد:

انتقاد شورای شهری‌ها از پخش سریال«ملکه گدایان »/ اقدام شهرداری علیه کودکان کار

انتقاد شورای شهری‌ها از پخش سریال«ملکه گدایان »/ اقدام شهرداری علیه کودکان کار
عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از پخش سریالی با عنوان ملکه گدایان در رسانه ملی گفت: مدیران شهرداری باید نسبت به مشارکت در ساخت این سریال علیه کودکان کار به شورای شهر پاسخ دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت نظری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در تذکری به حناچی به دلیل مشارکت شهرداری در ساخت سریال علیه کودکان کار تحت عنوان «ملکه گدایان» اظهار داشت: کم‌کاری و بی‌«سؤولیتی دستگاه‌های مسؤول در جهت حمایت از کودکان کار موجب تشدید وضعیت این افراد و افزایش تعداد آنها شده است.

وی افزود: برخی دستگاه‌ها برای شانه خالی کردن از مسؤولیت‌های خود اقدام به سیاه‌نمایی هم می‌کنند و کودکان را عضو شبکه‌های مافیایی می‌دانند یا آنها را دزد تلقی و معرفی می‌کنند.

این کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری در زمینه کودکان کار مسؤولیت مستقیم قانونی ندارد و از لحاظ مسؤولیتی نیز بعد ازن هادهای دیگر قرار داشته و در راستای مسؤولیت اجتماعی به این حوزه ورود کرده است.

نظری اعلام کرد: اخیرا سریالی با عنوان ملکه گدایان از رسانه ملی پخش شده که با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساخته شده است و درباره کودکان کار به شدت سیاه‌نمایی شده بر همین اساس به  حناچی تذکر می‌دهم.

وی گفت: ملاحظات فرهنگی و اجتماعی در این تولید رسانه ملی در نظر گرفته نشده و اگر مسؤولان شهرداری با علم به این موضوع در ساخت سریال مشارکت داشته باشند حتما باید به شورای شهر پاسخ دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه