اخبار داغ

تصویربرداری «نوروز رنگی» به حرم امام رضا رسید/ تدوین ۴۰ درصد از سریال

تصویربرداری «نوروز رنگی» به حرم امام رضا رسید/ تدوین ۴۰ درصد از سریال
مدیرتولید سریال «نوروز رنگی» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه سخن گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمدمهدی مرتضوی مدیرتولید مجموعه تلویزیونی «نوروز رنگی» با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۸۰ درصد از این مجموعه به کارگردانی و نویسندگی علی مسعودی و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان جلوی دوربین رفته است، بیان کرد: پس از پایان تصویربرداری این مجموعه تا یک ماه آینده مراحل پس تولید کار آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تا پایان کار در شهر مشهد خواهیم بود و طی روزهای آینده در حرم امام رضا (ع) تصویربرداری خواهیم داشت البته کار سخت است چراکه قرار است حرم دهه ۶۰ را به نمایش بگذاریم و برای این کار از صحن های قدیمی استفاده خواهیم کرد.

,

مرتضوی درباره شبکه پخش این مجموعه تصریح کرد: این سریال تولید سیمافیلم است و این مجموعه تصمیم می گیرد چه زمانی سریال پخش شود. همچنین هنوز شبکه پخش کننده «نوروز رنگی» مشخص نیست.

,

مدیر تولید سریال «نوروز رنگی» با اشاره به اینکه بازی هیچ کدام از بازیگران هنوز به پایان نرسیده است، مطرح کرد: همه بازیگران این مجموعه تا پایان کار همراه ما خواهند بود. همچنین به تازگی نیز بازیگرانی از جمله شاهو رستمی، پریسا مقتدی، الهه جعفری، حدیثه زارعی و سیمین بهفر به کار پیوسته اند.

,

مرتضوی با بیان اینکه تدوین همزمان با کار پیش می رود، گفت: تاکنون ۴۰ درصد از «نوروز رنگی» توسط شوکا زندباف تدوین شده است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین کارهای ساخت موسیقی در حال انجام است و صداگذاری قسمت های ابتدایی نیز احتمالا از هفته آینده آغاز خواهد شد.

,

چندی پیش سریال «نوروز رنگی» به «هشت آباد» تغییر نام داده بود اما هنوز مشخص نیست که کدام نام برای سریال در زمان پخش قطعی خواهد شد.

,

داستان این مجموعه از اسفند ۶۶ تا ۱۴ فروردین ۶۷ روایت و حال و هوای جوان‌ها و نوجوان‌ها در آن سال‌ها نمایش داده می‌شود.

,

یوسف تیموری، داریوش سلیمی، رابعه اسکویی، هادی عامل هاشمی، جواد خواجوی، شهرام قائدی، محمد اسلامی، سینا رازقی، حمیدرضا حافظ شجره و…از جمله بازیگران «نوروز رنگی» هستند.

,

انتهای پیام/

,

منبع:صبا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه